Neomejen dostop | že od 9,99€
»Produkcijo je na eni strani zaznamovala hiperprodukcija, ki nastaja z manj premisleka in priprav, kar se kaže v slabši izvedbeni kakovosti in estetski nedorečenosti, na drugi strani je bilo čutiti drugačno, novo, svežo senzibilnost in močen kreativni naboj,« je lansko gledališko sezono ocenila Vilma Štritof, selektorica Festivala Borštnikovo srečanje. Lani si je ogledala 120 predstav, med njimi tri četrtine v institucionalnih gledališčih. Po njenem opažanju je očiten generacijski premik, ter prodor režiserk, ki so v slovenski gledališki prostor vkorakale z veliko samozavesti, raziskovalnim duhom in vnesle vanj drugačno občutljivost.Festival bo po besedah umetniškega direktorja Aleša Novaka spet potekal v nekoliko spremenjenem terminu, in sicer od 5. do 18. junija. Slavnostno odprtje 9. junija bo zaznamovala predstava La Tempesta v produkciji gledališča Teatro Stabile Torino in režiji Alessandra Serre.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji