Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Ocene

Ocenjujemo: Spekter

Morda razstava Spekter predvsem odpira vprašanja o naši sposobnosti identifikacije s preteklimi zgodovinskimi obdobji in smislom za historično.
Glavno vodilo pri pripravi razstave kustosa Davida Tavčarja je bilo verjetno variatio delectat. FOTO: Janez Klenovšek
Glavno vodilo pri pripravi razstave kustosa Davida Tavčarja je bilo verjetno variatio delectat. FOTO: Janez Klenovšek
21. 3. 2024 | 06:46
21. 3. 2024 | 09:13
5:45

V nadaljevanju preberite:

Nedvomno je razstavni koncept »fotogeničen«, kot se je izrazil David Tavčar, sicer pa morda projekta Spekter ni smiselno toliko ocenjevati po novi in drugačni predstavitvi umet­niških del, čeprav je tukaj nedvomno kar nekaj zanimivih in simpatičnih prijemov, nekaj pa tudi precej deplasiranih, temveč se je treba posvetiti tudi nekaterim drugim vprašanjem. Morda problematiki prenapolnjenih depojev ali dilemam o naši sposobnosti identifikacije s preteklimi zgodovinskimi obdobji in smislom za historično, ki se v forsiranju hiperaktualnega pospešeno izgublja, zato je percepcija umetniških del v celovitem kontekstu vse bolj okrnjena.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine