Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Ocene

Ocenjujemo: Slaba družba

Vito Weis: Pri raziskovanju ontologije gledališča, njegovih posamičnih elementov in lastnega mesta v njem nikoli ni rigidno določen.
Vito Weis v <em>Slabi družbi</em> z osupljivo estetiko ustvari pregovorno čarovnijo gledališča. FOTO: Nada Žgank
Vito Weis v <em>Slabi družbi</em> z osupljivo estetiko ustvari pregovorno čarovnijo gledališča. FOTO: Nada Žgank
Anja Radaljac
7. 6. 2021 | 02:00
7. 6. 2021 | 15:13
4:29
Preberite še:

Weis v Slabi družbi na odru ostane sam (ali pa se tako vsaj zdi na prvi pogled); na odru je nekaj električnih kablov za luči (brez žarnic), nekaj reflektorjev, mešalna miza, nekaj stolov, nekaj kosov oblačil in en igralec. Odrski prostor med predstavo razstavlja, njegove elemente pa predrugači in uporabi na gledališko iznajdljiv in prepričljiv način.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine