Vito Weis: Pri raziskovanju ontologije gledališča, njegovih posamičnih elementov in lastnega mesta v njem nikoli ni rigidno določen.

Galerija
Vito Weis v <em>Slabi družbi</em> z osupljivo estetiko ustvari pregovorno čarovnijo gledališča. FOTO: Nada Žgank
Preberite še:
Weis v Slabi družbi na odru ostane sam (ali pa se tako vsaj zdi na prvi pogled); na odru je nekaj električnih kablov za luči (brez žarnic), nekaj reflektorjev, mešalna miza, nekaj stolov, nekaj kosov oblačil in en igralec. Odrski prostor med predstavo razstavlja, njegove elemente pa predrugači in uporabi na gledališko iznajdljiv in prepričljiv način.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Aktualne in poglobljene vsebine, ki vam pomagajo razumeti svet – za 14,99 EUR na mesec!
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji