Skoraj popolna arbitrarnost in neobveznost se zdita tudi osrednji čar predstave, ki naj bi temeljila na knjižni uspešnici Ogenj, rit in kače, niso za igrače.
![Da predstava ne razvodeni v povsem fluiden, neoprijemljiv kvazisublimen konstrukt, so zaslužni predvsem igralci. Žan Koprivnik v lahkotni, distancirani, neulovljivi maniri, Minca Lorenci v prepričljivi fatalno ironični pozi, Mateja Pucko s prostodušno naivnostjo in predvsem Miloš Battelino s svojo gromoglasno neposrednostjo.<br />
Foto Damjan Švarc](https://www.delo.si/media/images/20200929/785266.width-660.jpg?rev=1)
Galerija
Da predstava ne razvodeni v povsem fluiden, neoprijemljiv kvazisublimen konstrukt, so zaslužni predvsem igralci. Žan Koprivnik v lahkotni, distancirani, neulovljivi maniri, Minca Lorenci v prepričljivi fatalno ironični pozi, Mateja Pucko s prostodušno naivnostjo in predvsem Miloš Battelino s svojo gromoglasno neposrednostjo.<br />
Foto Damjan Švarc
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Berite Delo 3 mesece za ceno enega.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji