Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Ocene

Ocenjujemo: Nebesje/režija Sebastijan Horvat

Uprizoritev ne ostane na ravni prikazovanja težkega položaja ženske v 18. stoletju, ampak obravnava tudi stiske in krutosti sodobnega človeka.
Uprizoritev se bravurozno začne z nemim prizorom, v katerem zasije impozantna scenska postavitev Igorja Vasiljeva z asistentko Katarino Majcen. FOTO: Peter Uhan
Uprizoritev se bravurozno začne z nemim prizorom, v katerem zasije impozantna scenska postavitev Igorja Vasiljeva z asistentko Katarino Majcen. FOTO: Peter Uhan
Benjamin Zajc
28. 3. 2024 | 21:35
28. 3. 2024 | 21:35
4:32

V nadaljevanju preberite: 

Močna kolektivna igra, v kateri so vsi člani zasedbe složni, a kljub temu vzpostavljajo izrazite individualne karakterizacije dramskih oseb, ohranja bogat podtekst in subtilnost besedilne­ predloge, igralke in igralci pa najbolj zažarijo v natančno orkestriranih prizorih hkratnega dogajanja in govorjenja. Slednje ustvarja atmosfero nujnosti, panike, katastrofalnosti, tudi kadar gre le za navidezno »govorjenje v prazno«, in stalno poudarja pomembnost ter pomen vsake izrečene replike, četudi se ta veže le na trač iz sosednje vasi.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine