Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Ocene

Ocenjujemo: Nebesje/režija Sebastijan Horvat

Uprizoritev ne ostane na ravni prikazovanja težkega položaja ženske v 18. stoletju, ampak obravnava tudi stiske in krutosti sodobnega človeka.
Uprizoritev se bravurozno začne z nemim prizorom, v katerem zasije impozantna scenska postavitev Igorja Vasiljeva z asistentko Katarino Majcen. FOTO: Peter Uhan
Uprizoritev se bravurozno začne z nemim prizorom, v katerem zasije impozantna scenska postavitev Igorja Vasiljeva z asistentko Katarino Majcen. FOTO: Peter Uhan
Benjamin Zajc
28. 3. 2024 | 21:35
28. 3. 2024 | 21:35
4:32

V nadaljevanju preberite: 

Močna kolektivna igra, v kateri so vsi člani zasedbe složni, a kljub temu vzpostavljajo izrazite individualne karakterizacije dramskih oseb, ohranja bogat podtekst in subtilnost besedilne­ predloge, igralke in igralci pa najbolj zažarijo v natančno orkestriranih prizorih hkratnega dogajanja in govorjenja. Slednje ustvarja atmosfero nujnosti, panike, katastrofalnosti, tudi kadar gre le za navidezno »govorjenje v prazno«, in stalno poudarja pomembnost ter pomen vsake izrečene replike, četudi se ta veže le na trač iz sosednje vasi.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine