Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Ocene

Ocenjujemo: Krošnja z neznanimi sadeži

Gre za izrazito homogeno delo, ki zaradi poenotenega sloga in tona nenehno prehaja med kategorijama nanizanih besedil in celovite knjige.
Najpogosteje sta njen fokus literatura in film, čeprav v knjigo zaidejo tudi druge umetnosti, pri čemer pod površjem besedil tlijo teoretska izhodišča. FOTO: Blaž Samec
Najpogosteje sta njen fokus literatura in film, čeprav v knjigo zaidejo tudi druge umetnosti, pri čemer pod površjem besedil tlijo teoretska izhodišča. FOTO: Blaž Samec
14. 5. 2024 | 06:00
14. 5. 2024 | 09:22
5:14

V nadaljevanju preberite: 

Krošnja z neznanimi sadeži je v marsičem precej svobodna knjiga, s čimer delno udejanja odnos, ki ga je do eseja gojil Max Bense. Ta je menil, da gre v resnici za neke vrste utopistično literarno formo, ki si lahko na eni strani privošči odmike od pretirane teoretske rigidnosti, po drugi strani pa odmike od pretirane (pravoverne?) literarnosti. Obravnavana knjiga se od opisanega odmika predvsem v tem, da pušča neizkoriščen prostor za vpeljavo širšega nabora literarnih postopkov (s čimer se nemara od literarnosti včasih odmika preveč), ki bi lahko besedila mestoma še poglobili in izdatno poantirali.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine