Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Ocene

Ocenjujemo: Ivo Prančič/ Paratimija/ Galerija Bažato

Podobe nastajajo s premišljenim nanašanjem barvnih plasti, kar zagotavlja vtis tretje dimenzije, nato pa se slikar prepusti intuiciji in instinktu.
Prančič nikoli ni sprejel definicije o koncu slikarstva in tudi ne o koncu modernizma, ki se ne kvalificira zgolj kot določena historična slogovna norma, temveč tudi kot neizčrpen nabor subjektivnih izpeljav. FOTO: Galerija Bažato
Prančič nikoli ni sprejel definicije o koncu slikarstva in tudi ne o koncu modernizma, ki se ne kvalificira zgolj kot določena historična slogovna norma, temveč tudi kot neizčrpen nabor subjektivnih izpeljav. FOTO: Galerija Bažato
17. 11. 2021 | 10:37
18. 11. 2021 | 09:49
4:45

V nadaljevanju preberite:

Black garden je eden od redkih jasno prepoznavnih letrizmov na podobah Iva Prančiča, ki so praviloma brez naslova. Morda bi lahko prav izraz Črni vrt ustrezno simboliziral razstavo njegovih najnovejših del v novi ljubljanski galeriji Bažato. Obiskovalec se namreč znajde v neskončnem, skoraj nepreglednem labirintu slik, akcentuiranih s črnino, praviloma gre za izjemno velike formate ter diptihe in poliptihe, ki nekoliko paradoksalno funkcionirajo na dveh ravneh – po eni strani z dimenzijami in masivnimi podokvirji pridobijo status objekta, hkrati pa je slikar mojster iluzionizma, tako se človek znajde v popolnem objemu izjemno sugestivnih tridimenzio­nalnih podob.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine