![Izvrstna igra Nejca Cijana Garlattija in Marka Mandića ponuja trdno ogrodje prodornosti, ostrini, tesnobnosti in ganljivosti prizorov, prek katerih se izrisujejo zlasti beda, stiska, človekova nemoč.
Foto Peter Uhan](https://www.delo.si/media/images/20211016/1049744.width-660.jpg?rev=1)
Neomejen dostop | že od 9,99€
V nadaljevanju preberite:
Poljski dramatik Sławomir Mrożek je enodejanko Emigranta napisal leta 1974, toda izhodiščni motiv – migracija – ostaja (ali postaja celo vedno bolj) aktualen; klasičnim ekonomskim migrantom, vojnim beguncem in političnim migrantom se danes vse bolj pridružujejo podnebni migranti; vzrokov za preseljevanje je vedno več, ksenofobija pa narašča vzporedno s tem trendom. Režija Nine Ramšak Marković – ali dramaturgija Milana Ramšaka Markovića – se aktualizacije dramskega besedila ne loteva s poskusi vpisovanja aktualnejših pojavnih oblik migrantstva, migrantskih politik ali naslavljanja vprašanj, ki so v zvezi s preseljevanjem značilnejša za sodobnost.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Berite Delo 3 mesece za ceno enega.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji