Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Ocene

Ocenjujemo: Edmond Rostand, Martin Crimp: Cyrano de Bergerac

Gromoglasna, z zvočniki in mikrofoni ojačana lupina ni niti najmanj škodila klasični Rostandovi zgodbi.
Gromoglasna, z zvočniki in mikrofoni ojačana lupina ni niti najmanj škodila klasični Rostandovi zgodbi. FOTO: Peter Uhan
Gromoglasna, z zvočniki in mikrofoni ojačana lupina ni niti najmanj škodila klasični Rostandovi zgodbi. FOTO: Peter Uhan
15. 4. 2024 | 07:01
6:09

V nadaljevanju preberite:

Ob sobotnem prihodu na premierno predstavo v dvorani Drame se je obiskovalcem lahko potrdila pomisel, da francoska klasika Edmonda Rostanda o usodnih težavah uporniškega bitja z velikim nosom Cyrano de Bergerac ne bo običajna, ampak nekonvencionalna, sodobna rekonstrukcija, frivolen prepis nemara. Nenazadnje je Martin Crimp (pred leti so v Drami dajali njegovo delo V republiki sreče) pravi naslov za take zadeve, znal je inovativno predelati tudi Sofokleja, Molièra, Čehova in še koga od klasikov.

Pogled na oder z bobni in drugimi inštrumenti je napovedoval tako rekoč komedijo v obliki rokovskega koncerta, morda bolj kabarejsko intoniranega večera z naslovom Drama ima talent.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine