Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Ocene

Ocenjujemo: Damijan Kracina: Napačna ladja

Odprto ostaja iskanje kakšne presežne, sublimirane, morda celo psevdometafizične dimenzije, ni pa odveč niti odmerek ironične distance.
Projekt Napačna ladja gledalca ne posiljuje z eksplicitno teznostjo, temveč ostaja očarljivo razprt. FOTO: Peter Rak
Projekt Napačna ladja gledalca ne posiljuje z eksplicitno teznostjo, temveč ostaja očarljivo razprt. FOTO: Peter Rak
16. 11. 2023 | 06:58
5:44

V nadaljevanju preberite:

Razstava v Kostanjevici kljub svoji težko določljivi pomenskosti – ki seveda že dolgo ni relevanten dejavnik pri identifikaciji z umetnino – ne sodi v nabor neštetih projektov, ki dobijo status umetniškega avtomatično z uvrstitvijo v muzejsko ali galerijsko postavitev, pa četudi se manifestirajo kot ultimativna subjektivnost kot takšna, onstran dela samega ter odtujitve in samoobjektiziranja. Prav tako ni še eden od projektov, ki gledalca posiljujejo z eksplicitno teznostjo ali celo agitacijo na točno določeno tematiko, temveč ostaja očarljivo razprt.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine