![Poglavitna razlika s poezijo, kot jo razumemo v širšem smislu, je v tem, da se slamovska poezija piše z mislijo in ciljem, da bo izvajana pred publiko, pravi Petra Kolmančič. FOTO: promocijsko gradivo](https://www.delo.si/media/images/20240429/1698168.width-660.jpg?rev=1)
Galerija
Neomejen dostop | že od 9,99€
Po mnenju večine tistih, ki pišejo o njej, ima slamovska poezija korenine v osemdesetih letih 20. stoletja, ko je pesnik Marc Kelly Smith v Čikagu začel prirejati redna tedenska slamovska pesniška tekmovanja, ki jih je ocenjevala žirija, naključno izbrana iz občinstva, nastopil pa je lahko kdorkoli. Še danes, v spremni besedi pojasnjuje Petra Kolmančič, so vsako tretjo nedeljo v mesecu slamovski nastopi v baru Green Mill, med drugim znanem po tem, da je imel v njem stalen sedež s pogledom na oba vhoda v bar šef kriminalnega podzemlja Al Capone.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Berite Delo 3 mesece za ceno enega.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji