Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Knjiga

Kako je videti slovenska knjižna uspešnica?

Ko so založbe začele ocenjevati vrednost posamezne knjige, ne pa programa kot celote, se je začela vsebinska erozija naše knjižne krajine, meni Samo Rugelj.
Samo Rugelj (1966) je založnik, urednik, pisatelj in publicist, pa tudi zvesti spremljevalec in preučevalec slovenske knjižne krajine. FOTO: Jože Suhadolnik
Samo Rugelj (1966) je založnik, urednik, pisatelj in publicist, pa tudi zvesti spremljevalec in preučevalec slovenske knjižne krajine. FOTO: Jože Suhadolnik
23. 1. 2025 | 06:00
12:05

V nadaljevanju preberite: 

»Vsebinsko in literarno močen, družbenoanalitičen in aktualen ter obenem komunikativen slovenski leposlovni roman je v zastoju,« je poudaril Samo Rugelj, avtor knjige Slovenske knjižne uspešnice 21. stoletja: od Panike do Skalpela (Cankarjeva založba). »Razlog je preprost – zelo težko ga je napisati. Slovenski bralec lahko v prevodu bere smetano svetovne knjižne produkcije, veliko najboljšega, kar je izšlo po svetu. Slovenski pisatelj tem pisavam konkurira, ustvarja pa večinoma v slabših pogojih ter pod večjim časovnim in finančnim pritiskom. Do bralcev in kupcev knjig je lažje priti z vsebinsko drugačnimi knjigami, torej (avto)biografijami, izpovedmi, priročniško zasnovanimi deli in tako naprej, kjer so domači avtorji konkurenčnejši. Založbe poslujejo v težkih razmerah, redkokatera domača leposlovna knjiga se dobro prodaja, zato je logično, da se (pre)usmerjajo na področja, ki jim zagotavljajo preživetje.«

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine