Pozdravljeni!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Knjiga

Če vrednosti ne opredelimo, je ne znamo pojasniti

Obsežna raziskava izpod peresa večkrat nagrajenih slovenskih oblikovalcev Roberta Ilovarja in Ajde Schmidt.
Avtorja svoje delo utemeljujeta na 70 že opravljenih raziskavah. FOTO: promocijsko gradivo
Avtorja svoje delo utemeljujeta na 70 že opravljenih raziskavah. FOTO: promocijsko gradivo
Benjamin Zajc
25. 7. 2022 | 20:15
6:37

V nadaljevanju preberite:

Avtorja svoje delo utemeljujeta na 70 že opravljenih raziskavah o oblikovanju vidnih sporočil, ki jih skozi celotno knjigo argumentirano analizirata in iščeta izsledke, ki bi lahko pripeljali do empiričnih tez o vrednosti oblikovanja (na presečišču estetskega »ovrednotenja« ter razmerja, ki ga Marx opredeli med uporabno in menjalno vrednostjo).

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine