
Neomejen dostop | že od 14,99€
V nadaljevanju preberite:
Revija Ekran, strokovna revija s področja filma in televizije, se filmski kritiki, teoriji, zgodovini in praksi ter spodbujanju domače filmske publicistike posveča že šest desetletij. Nocojšnja projekcija najbolj radikalnega filma sopotnice francoskega novega vala v Slovenski kinoteki odpira rubriko Časovni stroj, ki se ne poklanja le zgodovini Ekrana, temveč tudi filma v splošnem.
Sodelavka in članica sveta revije Ekran Anja Banko je poudarila, da je Sreča morda najbolj svojevrstno delo Agnès Varda, ob premieri je film doživel mešane odzive; »nekateri so mu očitali nemoralnost, vendar so pri tem spregledali visokostilizirano ironijo, s katero avtorica slika prizore idilične družinske sreče, ki v žarečih barvah in ob popolnih tonih klasicistične glasbe delujejo, kot bi bili vzeti iz reklamnega plakata«.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji