Neomejen dostop | že od 9,99€
Orkester smo vsi, pravi Matevž Luzar. Vsi korakamo v formaciji in igramo svoje vloge, ujeti v strukture. Vmes pa si lajšamo življenje z bežnimi trenutki opoja, kakršnegakoli že. Kam drvimo z avtobusom po ledeni cesti kot družba, je vprašanje, ki v filmu obvisi na enem od ovinkov življenja.
Najprej je posnel grenko-sladko miniaturo Prezgodaj dva metra spodaj, potem se s kratkometražcem Vučko uvrstil med peterico filmov z vsega sveta, nominiranih za študentskega oskarja, s celovečernim prvencem Srečen za umret se je izkazal z zrelim režijskim pristopom in posebno občutljivostjo za junake vsakdana. Sledil je še televizijski film Dekleta ne jočejo, pa tv-serije Jezero, Dolina rož in Leninov park. Orkester je njegov drugi celovečerni film, s katerim je, kot je zapisala komisija, ustvaril svojevrstno filmsko odo malemu človeku.
V pogovoru je Matevž Luzar med drugim spregovoril o orkestraciji barvitega igralskega ansambla, pripravah na improvizacijo in režiserske izzive, ki si jih je postavil sam.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji