![»Dojel sem, da mi ni treba v rudnik, da posnamem film o knapih, ampak lahko posnamem film o ljudeh. Vsi smo orkester,« pravi Matevž Luzar. FOTO Jože Suhadolnik](https://www.delo.si/media/images/20230202/1375988.width-660.jpg?rev=1)
Neomejen dostop | že od 9,99€
Orkester smo vsi, pravi Matevž Luzar. Vsi korakamo v formaciji in igramo svoje vloge, ujeti v strukture. Vmes pa si lajšamo življenje z bežnimi trenutki opoja, kakršnegakoli že. Kam drvimo z avtobusom po ledeni cesti kot družba, je vprašanje, ki v filmu obvisi na enem od ovinkov življenja.
Najprej je posnel grenko-sladko miniaturo Prezgodaj dva metra spodaj, potem se s kratkometražcem Vučko uvrstil med peterico filmov z vsega sveta, nominiranih za študentskega oskarja, s celovečernim prvencem Srečen za umret se je izkazal z zrelim režijskim pristopom in posebno občutljivostjo za junake vsakdana. Sledil je še televizijski film Dekleta ne jočejo, pa tv-serije Jezero, Dolina rož in Leninov park. Orkester je njegov drugi celovečerni film, s katerim je, kot je zapisala komisija, ustvaril svojevrstno filmsko odo malemu človeku.
V pogovoru je Matevž Luzar med drugim spregovoril o orkestraciji barvitega igralskega ansambla, pripravah na improvizacijo in režiserske izzive, ki si jih je postavil sam.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Berite Delo 3 mesece za ceno enega.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji