Po zaprtju letošnjega sejma objavili, da bo prihodnje leto poslovna partnerica 52. MOS Črna gora
Galerija
Na 51. MOS. FOTO: Brane Piano
Celje – Več kot 100.000 obiskovalcev so našteli na 51. Mednarodne sejmu obrti in podjetnosti )MOS) v Celju, ki so ga po šestih dneh v nedeljo zaprli na celjskem sejmišču.
Poslovni in prodajni sejem družbe Celjski sejem, ki so ga letos dokončno razdelili na več bolj preglednih vsebinskih sklopov, velja pa za največjo poslovno prireditev v tem delu Evrope, si ugled utrjuje tudi s pregledom in poslovnimi stiki s tradicionalno povezanimi trgi Balkana. Tako je bila lani poslovna partnerica sejma vlada Hrvaške, letos vlada Srbije, ob zaključku letošnjega sejma pa so prireditelji za naslednjo leto napovedali partnerstvo z Republiko Črno goro.
Letos je na MOS 13 dvoran in obsežne zunanje površine zasedlo 1417 razstavljavcev iz 32 držav. »Na Celjskem sejmu smo z obiskom zadovoljni, še posebej, ker so bili s strukturo obiskovalcev zadovoljni razstavljavci, ki čutijo, da jih na sejem vedno več prihaja s točno določenim namenom,« je povedal izvršni direktor Robert Otorepec.
A če je za večino obiskovalcev sejem priložnost za pregled ponudbe na trgu, naj bo za urejanje doma ali potovanja, je za podjetnike pomemben zaradi številnih priložnosti ion možnosti za povečanje poslovanja ter za dialog s politiko. Tako je manj vidni, a za gospodarstvo pomemben del dogajanja na sejmišču, tudi letos pomembneje sooblikovalo Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo, ki je med sejmo svoje delovanje preselilo na sejmišče in vzpostavilo dialog z gospodarstvom v živo. Ob tem so domači in tuji podjetniki koristne informacije za svoje delo lahko dobili tudi pri svetovalcih Obrtno podjetniške zbornice Slovenije, zbornica pa je številnim šolarjem, ki so jih šole vozile na sejmišče, predstavljala možnosti in privlačnosti izobraževanje za delo v obrti in malem podjetništvu.
Črna gora, ki bo po Hrvaški in Srbiji septembra 2019 partnerica sejma in družbe Celjski sejem na 52. MOS, je bila na sejmu že letos. Prihodnje leto prihaja z željo, da bi preko Slovenije njihov turizem vzpostavil več stikov z zahodno evropskimi trgi, saj prav Slovenijo prepoznava kot partnerico, ki jim lahko omogoči vstop na trge Evropske unije.
Hvala, ker berete Delo že 65 let.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji