Nizozemski DSM nima visokih marž, a stabilno poslovanje omogoča rast delnice.
Galerija
Skoraj 80 odstotkov prodaje DSM ustvari segment prehrane, ki ga sestavljajo krmila za živali, prehrana za ljudi, osebna nega ter prehranska dopolnila.<br />
FOTO: DSM
V nadaljevanju preberite:
Koninklijke DSM je nizozemsko podjetje, ki se osredotoča na znanost o življenju in znanost o materialih. Ključni poslovni segmenti vključujejo prehrano in materiale. Najpomembnejši izdelki so vitamini v živilski industriji in inženirska plastika ter visoko zmogljivi materiali. Njihov največji trg je Evropa s 35 odstotki prodaje, sledijo Azija z 28 odstotki, Severna Amerika z 22 ter Latinska Amerika s 13 odstotki.
DSM nima konkurenčnih prednosti. To lahko delno zaznamo iz njihovega poslovanja, kjer dosegajo okoli 12-odstotno maržo iz poslovanja in okoli 18-odstotno EBITDA maržo ter prilagojeni donos na investirani kapital med osem in deset odstotkov.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji