Nizozemski DSM nima visokih marž, a stabilno poslovanje omogoča rast delnice.
![Skoraj 80 odstotkov prodaje DSM ustvari segment prehrane, ki ga sestavljajo krmila za živali, prehrana za ljudi, osebna nega ter prehranska dopolnila.<br />
FOTO: DSM](https://www.delo.si/media/images/20210827/1014606.width-660.jpg?rev=1)
Galerija
Skoraj 80 odstotkov prodaje DSM ustvari segment prehrane, ki ga sestavljajo krmila za živali, prehrana za ljudi, osebna nega ter prehranska dopolnila.<br />
FOTO: DSM
V nadaljevanju preberite:
Koninklijke DSM je nizozemsko podjetje, ki se osredotoča na znanost o življenju in znanost o materialih. Ključni poslovni segmenti vključujejo prehrano in materiale. Najpomembnejši izdelki so vitamini v živilski industriji in inženirska plastika ter visoko zmogljivi materiali. Njihov največji trg je Evropa s 35 odstotki prodaje, sledijo Azija z 28 odstotki, Severna Amerika z 22 ter Latinska Amerika s 13 odstotki.
DSM nima konkurenčnih prednosti. To lahko delno zaznamo iz njihovega poslovanja, kjer dosegajo okoli 12-odstotno maržo iz poslovanja in okoli 18-odstotno EBITDA maržo ter prilagojeni donos na investirani kapital med osem in deset odstotkov.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Berite Delo 3 mesece za ceno enega.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji