Pozdravljeni!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Vodja v dobavi vitaminov

Nizozemski DSM nima visokih marž, a stabilno poslovanje omogoča rast delnice.
Skoraj 80 odstotkov prodaje DSM ustvari segment prehrane, ki ga sestavljajo krmila za živali, prehrana za ljudi, osebna nega ter prehranska dopolnila.<br />
FOTO: DSM
Skoraj 80 odstotkov prodaje DSM ustvari segment prehrane, ki ga sestavljajo krmila za živali, prehrana za ljudi, osebna nega ter prehranska dopolnila.<br /> FOTO: DSM
Aleš Grbić,Sava Infond
30. 8. 2021 | 15:00
3:34

V nadaljevanju preberite:


Koninklijke DSM je nizozemsko podjetje, ki se osredotoča na znanost o življenju in znanost o materialih. Ključni poslovni segmenti vključujejo prehrano in materiale. Najpomembnejši izdelki so vitamini v živilski industriji in inženirska plastika ter visoko zmogljivi materiali. Njihov največji trg je Evropa s 35 odstotki prodaje, sledijo Azija z 28 odstotki, Severna Amerika z 22 ter Latinska Amerika s 13 odstotki.

DSM nima konkurenčnih prednosti. To lahko delno zaznamo iz njihovega poslovanja, kjer dosegajo okoli 12-odstotno maržo iz poslovanja in okoli 18-odstotno EBITDA maržo ter prilagojeni donos na investirani kapital med osem in deset odstotkov.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine