Za zdaj še majhna razširjenost uporabe spleta v regiji zagotavlja družbi dobre napovedi glede rasti.
Galerija
S spletno trgovino, spletnim oglaševanjem in analitiko je Mercato libre lani ustvaril 64 odstotkov celotnih prihodkov, ki so znašali štiri milijarde dolarjev. FOTO: Saši Ayerbe Rant
V nadaljevanju preberite:
Mercado libre lahko brez težav imenujemo latinskoameriški Amazon. Poslovati so začeli leta 1999. Poslovni model vključuje spletno trgovino v skoraj vseh latinskoameriških državah, spletno oglaševanje in njegove analitske funkcije, storitve upravljanja spletnih trgovin ter logistične rešitve za trg, približno tretjino prihodkov pa ustvarijo s storitvami na finančnotehnološkem področju. Družba več kot 95 odstotkov prometa ustvari v Braziliji, Argentini in Mehiki.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji