Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Mercado libre že latinskoameriški Amazon

Za zdaj še majhna razširjenost uporabe spleta v regiji zagotavlja družbi dobre napovedi glede rasti.
S spletno trgovino, spletnim oglaševanjem in analitiko je Mercato libre lani ustvaril 64 odstotkov celotnih prihodkov, ki so znašali štiri milijarde dolarjev. FOTO: Saši Ayerbe Rant
S spletno trgovino, spletnim oglaševanjem in analitiko je Mercato libre lani ustvaril 64 odstotkov celotnih prihodkov, ki so znašali štiri milijarde dolarjev. FOTO: Saši Ayerbe Rant
Aleš Grbić, Sava Infond
7. 8. 2021 | 15:00
4:03

V nadaljevanju preberite:


Mercado libre lahko brez težav imenujemo latinskoameriški Amazon. Poslovati so začeli leta 1999. Poslovni model vključuje spletno trgovino v skoraj vseh latinskoameriških državah, spletno oglaševanje in njegove analitske funkcije, storitve upravljanja spletnih trgovin ter logistične rešitve za trg, približno tretjino prihodkov pa ustvarijo s storitvami na finančnotehnološkem področju. Družba več kot 95 odstotkov prometa ustvari v Braziliji, Argentini in Mehiki.
 

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine