Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Tudi računalniki so na poti, da postanejo »storitev«

Številne dobre prakse s področja hibridnega dela ugotavljajo, da naročniški poslovni modeli podjetjem omogočajo hitrejše prilagoditve.
Računalnik kot storitev zaposlenim zagotovi dostop do najnovejših, najboljših naprav, hkrati pa zniža skupne stroške življenjskega cikla računalnika za 30 odstotkov. FOTO: Leon Vidic
Računalnik kot storitev zaposlenim zagotovi dostop do najnovejših, najboljših naprav, hkrati pa zniža skupne stroške življenjskega cikla računalnika za 30 odstotkov. FOTO: Leon Vidic
Jože Polh
8. 4. 2024 | 12:00
6:42

V nadaljevanju preberite:

Če bi vam kdo še pred desetletjem rekel, da bo uvedba storitev IT danes bolj podobna pretakanju videovsebin kot tradicionalnemu procesu nabave in namestitve opreme, mu verjetno ne bi verjeli. In prav to se dogaja. Podjetja so že več let vsako leto bolj naklonjena poslovnim modelom, ki klasične izdelke spreminjajo v storitve in jih tako iz naložb spreminjajo v operativne stroške.

Večji del tega prehoda na področju informatike je doslej pobrala programska oprema, na programsko opremo kot storitev za mesečno naročnino smo se relativno hitro navadili. Večina oddelkov IT zdaj zaposlenim hitro uvaja poslovne aplikacije zgolj s klikom na nekaj gumbov in zanje plačuje mesečno naročnino, kar je informatike osvobodilo klasičnih korakov distribucije, nameščanja, posodabljanja in upravljanja programske opreme.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine