Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Novice

Tomosova blagovna znamka še buri duhove

V Hidrii napovedujejo prodajo Tomosove blagovne znamke – Stečajni upravitelj Tomosa meni, da lastništvo še ni jasno
Podoba Tomosovih prostorov po začetku stečajnega postopka družbe Foto Voranc Vogel
Podoba Tomosovih prostorov po začetku stečajnega postopka družbe Foto Voranc Vogel
6. 4. 2019 | 19:44
3:15
Ta teden je potekel rok za prijavo terjatev v stečajnem postopku Tomosa, nekdanjega prepoznavnega proizvajalca dvokoles. Stečajni upravitelj Štefan Veren ocenjuje, da premoženja skorajda ni več. Po njegovih besedah pa še ni jasno, kdo je lastnik Tomosove blagovne znamke. V Hidrii sicer trdijo, da gre nesporno za njihovo last.

»Tomos v stečaju ni nekdanji Tomos, na katerega smo bili ponosni,« pravi stečajni upravitelj Štefan Veren. Tomos je pristal v stečaju po dobrih treh letih, odkar je proizvodnjo dvokoles od Hidrie odkupilo podjetje MPO Moto iz Celja v stoodstotni lasti Iztoka Pikla. Stečajni postopek se je začel letošnjega januarja na predlog nekaj delavcev, ki so ostali brez plač. »Treba bi bilo ugotoviti, kako je posloval Iztok Pikl,« poudarja Konstantin De Ferrer, nekdanji zaposleni v Tomosu.

Po njegovih informacijah je Tomos imel trg za svoje izdelke, a je poslovodstvo družbe izvajalo sporne prakse, da je vzelo avans, izdelkov pa ni dostavilo. Ves denar naj bi namreč porabili za poplačilo obveznosti do Hidrie. Ta je lani Tomosu tudi prepovedala uporabo lastne blagovne znamke (ker naj obveznosti ne bi bile poplačane). De Ferrer pričakuje, da bo stečajni upravitelj sprožil ustrezne kazenske postopke.
 

Kako je z lastništvom blagovne znamke


Stečajni upravitelj Veren pojasni, da še vedno analizirajo preteklo Tomosovo poslovanje, za komentar na to temo pa je po njegovem mnenju še prezgodaj. »Ker je časa za preizkus terjatev še en mesec, trenutno ne morem konkretno govoriti o možnostih poplačil in višini prijavljenih terjatev,« pove. Že januarja pa je ocenil, da je skoraj celotno premoženje že prodano, zarubljeno ali vsaj zastavljeno.

Na vprašanje, kako je z lastništvom Tomosove blagovne znamke, odgovori, da to še ni jasno. »Kot smo že večkrat poudarili, je Hidria lastnica blagovne znamke Tomos,« pa zagotavljajo v omenjeni družbi. Kot povedo, med svoje strateške dejavnosti, ki jih bodo v prihodnje krepili, uvrščajo tudi Tehnološki park v Kopru, ki je nastal na območju nekdanje Tomosove tovarne. »Blagovni znamki Tomos pa bomo omogočili, da se razvija v okviru novih strateških in izkušenih lastnikov, ki bodo v duhu dobrega in odgovornega gospodarja sposobni znova okrepiti to, nekdaj uspešno, blagovno znamko,« poudarijo. Glede prodaje še pojasnijo, da okoli tega potekajo pogovori z morebitnimi strateškimi partnerji.

Ne glede na prihodnost Tomosove blagovne znamke pa bo legenda o Tomosovih motorjih živela naprej znotraj muzeja, ki ga na koprski Kidričevi ulici vodi Stevo Vujić. »Zbirka obsega 60 motorjev, a še pomembnejša je vsa dokumentacija, ki jo hranimo in ki govori o nastanku in delovanju Tomosove tovarne. Tomos je del koprske novejše zgodovine,« poudari.

Sorodni članki

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine