Nekatere stranke Addiko banke so v zadnjih dneh dostopale do napačnih podatkov svojih stanj na računih, delovala ni niti mobilna niti spletna banka. Adikko banka ima težave z delovanjem informacijskega sistema, pravijo v banki.
»V Addiko banki smo imeli v začetku tedna težave z delovanjem informacijskega sistema banke. Vzrok za težave je izključno interne narave, povezan z operativnim delovanjem IT-sistemov banke, zato so vsa tveganja, povezana z zunanjimi varnostnimi dejavniki, ki bi lahko kakorkoli vplivali na zaupnost, pravilnost in celovitost podatkov banke in njenih strank, v celoti izvzeta,« so pojasnili v banki.
Težava je povzročila napačen prikaz stanj na transakcijskih računih nekaterih strank, posledično je bilo onemogočeno nudenje nekaterih bančnih storitev.
V banki smo nemudoma odkrili vzrok za težave in jih začeli odpravljati, so dodali: »Reklamacije naših strank rešujemo individualno, saj želimo zagotoviti svojim strankam čim bolj nemoteno, predvsem pa tudi v dani situaciji učinkovito in enostavno opravljanje vseh bančnih storitev.«
Sredstva na transakcijskih računih strank banke so popolnoma varna, poudarjajo.
Napake in težave v delovanju informacijskega sistema banke so večinoma odpravljene, trenutno intenzivno delamo na popolni vzpostavitvi delovanja celotnega sistema in nudenja vseh bančnih storitev našim strankam, so še pristavili. Spletna in mobilna banka trenutno delujeta nemoteno.
Komentarji