Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Spletna prodaja zahteva natančen opis izdelkov in avtomatizacijo

Notranje procese je treba urediti tako, da lahko digitalni nakupi potekajo hitro in nemoteno.
Ključ do uspešne spletne trgovine je, da ima kupec dovolj informacij o izdelkih. Foto Dan Anderson/Reuters
Ključ do uspešne spletne trgovine je, da ima kupec dovolj informacij o izdelkih. Foto Dan Anderson/Reuters
10. 1. 2021 | 20:00
5:06

V nadaljevanju preberite še:


Epidemija koronavirusa je marsikatero podjetje prisilila v poslovanje po spletu, zaradi česar so predvsem trgovci začeli pospešeno prenavljati svoje spletne strani. Kaj je pri spletnem nakupovanju pomembno za kupce in kaj so morala podjetja postoriti pri sebi, da je lahko prodaja uspešna? Bo spletno nakupovanje izrinilo fizično?
 

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine