Neomejen dostop | že od 9,99€
V šempetrskem podjetju Mahle nameravajo prihodnje leto zaradi zaradi optimizacije proizvodnje ukiniti 340 delovnih mest, zaradi selitve proizvodnje e-kompresorjev na Madžarsko in BiH pa 270. Ukrep pripisujejo šibkemu povpraševanju na avtomobilskem trgu v Evropi. V podjetju napovedujejo posvetovanja s predstavniki zaposlenih. To je druga serija odpuščanj letos, spomladi število zaposlenih že zmanjšali za 170. Takrat so v Aleksandrovac selili proizvodnjo zaganjalnikov.
Z elektrifikacijo kot ključnim strateškim stebrom nemške skupine Mahle po pojasnilih podjetja ohranjajo poln zagon pri razvoju visoko zmogljivih in inovativnih izdelkov na tem tehnološkem področju. Nadaljujejo tudi s trajnostno preobrazbo podjetja Mahle Electric Drives Slovenija v smeri proizvodnje izdelkov za potrebe elektrifikacije v avtomobilski industriji.
Trenutno zaznavajo upad na praktično vseh trgih, na katerih delujejo - avtomobilskem, trgu električnih koles, necestne mobilne mehanizacije in v drugih segmentih, je dejal direktor Mahle Electric Drives Slovenija Guntram Haas. Po neuradnih podatkih je zaradi selitve posredno ogroženih dvakrat toliko, kot bo neposredno odpščenih.
»Na podlagi teh dejstev moramo v družbi Mahle Electric Drives Slovenija načrtovati naše poslovanje za bližnjo prihodnost tako, da bomo okrepili našo konkurenčnost, še zlasti, ker je tovarna Mahle v Šempetru osrednjega pomena za prihodnjo rast na področju elektrifikacije,« so direktorja še povzeli v sporočilu za javnost.
Kot je dodal Haas, si prizadevajo poiskati socialno sprejemljive rešitve za tiste zaposlene, ki jih bodo ti ukrepi prizadeli. »Zdaj bomo pristopili k procesu posvetovanj s predstavniki zaposlenih,« je dodal.
Šempeter pri Gorici je največja od petih lokacij skupine Mahle v Sloveniji. Družba, ki je nastala s preimenovanjem nekdanje Letrike, potem ko je ta pristala v nemških rokah, v Sloveniji skupaj zaposluje več kot 2000 ljudi. Podružnice imajo v Bovcu, Komnu in Mariboru.
Z okoli 1700 zaposlenimi je Šempeter osrednje razvojno in proizvodno središče za električne pogonske sisteme in mehatroniko, ki se uporabljajo v hibridnih in električnih vozilih ter električnih kolesih. V zadnjih letih je Mahle v Šempetru zagnal tudi proizvodnjo elektromotorjev za nova vozila in električna kolesa. Slovenska veja Mahle je v lasti nemške multinacionalke, v Slovenijo pa so prišli z nakupom Letrike.
Avtomobilska industrija je sicer pod udarom, trpijo pa tudi Slovenski dobavitelji. Me drugimi je v stečaj šla mariborska družba MLM.
Hvala, ker berete Delo že 65 let.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji