Pozdravljeni!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Novice

Podvojitev dobička v enem letu

Facebook je še en tehnološki velikan, za katerega je bila epidemija koristna.
Facebook je med epidemijo covid-19 povečal predvsem prihodke od oglasov.<br />
FOTO: Dado Ruvić/Reuters
Facebook je med epidemijo covid-19 povečal predvsem prihodke od oglasov.<br /> FOTO: Dado Ruvić/Reuters
P. D.
1. 5. 2021 | 12:00
1:41
Družbeno omrežje Facebook je v prvem četrtletju zabeležilo 9,5 milijarde dolarjev čistega dobička, kar je 94 odstotkov več kot v istem obdobju lani. Dobiček na delnico je znašal 3,30 dolarja, medtem ko so analitiki napovedovali, da se bo ustavil pri 2,37 dolarja za delnico.

Rast dobička v podjetju pripisujejo predvsem dražjemu oglaševanju. Prihodki od prodaje so se v prvem četrtletju okrepili za 48 odstotkov na 26,17 milijarde dolarjev. Od prikazovanja oglasov na njihovem družbenem omrežju je Facebook zbral 25,44 milijarde dolarjev, kar je 46 odstotkov več kot lani.

V podjetju so pojasnili, da se je na letni ravni povprečna cena oglasa podražila za 30 odstotkov, število oglasov pa je zraslo za 12 odstotkov.

Število dnevnih aktivnih uporabnikov je marca povprečno zraslo za osem odstotkov na 1,88 milijarde, število mesečnih uporabnikov pa se je znižalo za 10 odstotkov na 2,85 milijarde.»Za nami je močno četrtletje, v katerem smo ljudem pomagali ostati v stiku, podjetjem pa zrasti,« je ocenil ustanovitelj in izvršni direktor Facebooka Mark Zuckerberg. Dodal je, da bo podjetje še naprej vlagalo v nove storitve za boljšo izkušnjo uporabnikov.

INFOGRAFIKA: Delo
INFOGRAFIKA: Delo

Sorodni članki

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine