Pozdravljeni!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Lepota naj bo vključujoča in pravična

Presečišče: Z izdelkov za lepoto in osebno nego umikajo opis »normalno«.
Kozmetična industrija določa, kaj je normalno, in to potrošnikom ni pogodu. Foto Piroschka Van De Wouw Reuters
Kozmetična industrija določa, kaj je normalno, in to potrošnikom ni pogodu. Foto Piroschka Van De Wouw Reuters
13. 3. 2021 | 12:00
2:42

V nadaljevanju preberite:


Kozmetični gigant Unilever bo iz več kot sto svojih izdelkov za lepoto in osebno nego odstranil besedo »normalno«, s katero opisuje tip kože ali teksturo las, ter jo nadomestil z realnimi opisi. Po številnih odličnih in nekaj povsem zgrešenih oglaševalskih kampanjah upošteva mnenje anketiranih potrošnikov, ki besedo normalno v definiciji lepote občutijo kot nekaj negativnega.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine