Galerija
Hotel Slovenija v Portorou, 31. maja 2016
[Hotel Slovenija,Portoro,hoteli,turizem]
Hrastnik – Steklarna Hrastnik (SH) je pred milijonskim investicijskim ciklom v pametno tovarno s pomočjo Siemensa razvila »konkreten priročnik za digitalizacijo« proizvodnje. Gre za petletno strategijo digitalne preobrazbe družbe, ki je v obliki vlaganj v avtomatizacijo potekala že zadnjih osem let. »S prehodom v industrijo 4.0 bomo nadgradili proizvodne zmogljivosti za izdelavo steklenic tehnično najzahtevnejših oblik in dosegli še večjo natančnost v proizvodnji,« pravi Peter Čas, direktor SH, ki računa na povečan tržni delež v segmentu steklenic posebnih oblik najvišje kakovosti, ki so že zdaj ena najprepoznavnejših »blagovnih znamk« hrastniških steklarjev. P. M.
Hvala, ker berete Delo že 65 let.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji