Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Ni vsak e-podpis tudi primeren podpis

Digitalizacija poslovanja pomeni tudi ustrezen mehanizem oddaljenega podpisovanja. Ključni pogoj je, da podpisniki lahko uporabijo sredstva e-identifikacije, ki jih že imajo.
Digitalizirano podpisovanje mora ohranjati pristnost tistega, ki dokument odobri.<br />
FOTO: Stock.adobe.com
Digitalizirano podpisovanje mora ohranjati pristnost tistega, ki dokument odobri.<br /> FOTO: Stock.adobe.com
Vinko Seliškar
1. 2. 2021 | 08:00
5:09

V nadaljevanju preberite

Podjetja želijo digitalizacijo izrabiti tudi za povečanje prihodkov in ne le optimizacijo stroškov. Ali bodo pri tem uspešna, je odvisno tudi od tega, kakšno uporabniško izkušnjo e-podpisovanja bodo omogočila svojim strankam, partnerjem in zaposlenim ter kako bodo zagotovila skladnost digitalnega poslovanja v času negotovosti, hitrih sprememb, a tudi velikih pričakovanj.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine