Pozdravljeni!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Ni vsak e-podpis tudi primeren podpis

Digitalizacija poslovanja pomeni tudi ustrezen mehanizem oddaljenega podpisovanja. Ključni pogoj je, da podpisniki lahko uporabijo sredstva e-identifikacije, ki jih že imajo.
Digitalizirano podpisovanje mora ohranjati pristnost tistega, ki dokument odobri.<br />
FOTO: Stock.adobe.com
Digitalizirano podpisovanje mora ohranjati pristnost tistega, ki dokument odobri.<br /> FOTO: Stock.adobe.com
Vinko Seliškar
1. 2. 2021 | 08:00
5:09

V nadaljevanju preberite

Podjetja želijo digitalizacijo izrabiti tudi za povečanje prihodkov in ne le optimizacijo stroškov. Ali bodo pri tem uspešna, je odvisno tudi od tega, kakšno uporabniško izkušnjo e-podpisovanja bodo omogočila svojim strankam, partnerjem in zaposlenim ter kako bodo zagotovila skladnost digitalnega poslovanja v času negotovosti, hitrih sprememb, a tudi velikih pričakovanj.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine