Digitalizacija poslovanja pomeni tudi ustrezen mehanizem oddaljenega podpisovanja. Ključni pogoj je, da podpisniki lahko uporabijo sredstva e-identifikacije, ki jih že imajo.

Galerija
Digitalizirano podpisovanje mora ohranjati pristnost tistega, ki dokument odobri.<br />
FOTO: Stock.adobe.com
V nadaljevanju preberite
Podjetja želijo digitalizacijo izrabiti tudi za povečanje prihodkov in ne le optimizacijo stroškov. Ali bodo pri tem uspešna, je odvisno tudi od tega, kakšno uporabniško izkušnjo e-podpisovanja bodo omogočila svojim strankam, partnerjem in zaposlenim ter kako bodo zagotovila skladnost digitalnega poslovanja v času negotovosti, hitrih sprememb, a tudi velikih pričakovanj.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Aktualne in poglobljene vsebine, ki vam pomagajo razumeti svet – za 14,99 EUR na mesec!
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji