![Ključno je čim hitreje najti pravega dostavljavca za določeno naročilo in zagotoviti hitro dostavo. FOTO: Dejan Javornik](https://www.delo.si/media/images/20211214/1091049.width-660.jpg?rev=1)
Neomejen dostop | že od 9,99€
Med dejavnostmi, ki so vse bolj v trendu, je tudi hitra dostava restavracijske hrane in trgovskega blaga. Svojevrsten pospešek so ji dale digitalizacija in spremembe v navadah potrošnikov, ki jih je povzročila epidemija – zaprtje javnega življenja in delo od doma.
Skupina Wolt, tehnološko podjetje za dostavo, ki deluje v 23 državah, je tik pred epidemijo vstopilo tudi na slovenski trg in zdaj s svojo dejavnostjo pokriva šest večjih slovenskih mest. Generalni direktor Wolta Slovenija Clemens Brugger nam je v pogovoru pojasnil, kakšen je njihov poslovni model in kako gradijo odnose z uporabniki in svojimi zaposlenimi.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Berite Delo 3 mesece za ceno enega.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji