Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Na trasi drugega tira odpirajo penino

2TDK lahko unovči evropska sredstva, ker so izvajalci pravočasno zgradili dva viadukta in predor T8.
Viadukt Vinjan ima šest stebrov in dva opornika, razpon med stebri je tudi sto metrov. To je zahtevna konstrukcija, ki pa bo po zagotovilih projektanta Marjana Pipenbaherja zahtevala precej manj vzdrževanja. FOTO: Leon Vidic/Delo
Viadukt Vinjan ima šest stebrov in dva opornika, razpon med stebri je tudi sto metrov. To je zahtevna konstrukcija, ki pa bo po zagotovilih projektanta Marjana Pipenbaherja zahtevala precej manj vzdrževanja. FOTO: Leon Vidic/Delo
12. 12. 2023 | 05:00
10:20

V nadaljevanju preberite:

Danes teče penina na viaduktu Gabrovica, čez deset dni bodo nazdravili na Vinjanu. Turški delavci iz podjetja Yapı Merkezi so postavili zadnjo od 13 preklad na 416 metrov dolgem železniškem viaduktu in bodo tako omogočili postavitev novih tirov med Krasom in Istro 30 metrov pod slavnim cestnim viaduktom Črni Kal. Prihodnji teden bodo delavci Kolektorja CPG spojili še dvesto metrov daljši viadukt Vinjan. Vse tri omenjene viadukte je zasnoval Marjan Pipenbaher iz Pontinga.

Pokanje zamaškov in zdravice na vmesni postaji gradnje drugega železniškega tira med Divačo in Koprom so smiselni tudi zato, ker je gradnja po dveh letih in pol nekako na polovici. Pravočasno zgrajena dva viadukta in v celoti zgrajen predor Škofije so bili pogoj, da podjetje 2TDK lahko unovči 80 milijonov evrov nepovratnih kohezijskih evropskih sredstev in k temu pripadajočih 14 milijonov evrov državnih sredstev.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Drugi tir

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine