Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Mladinska knjiga: Pravi izziv je prodaja spletnih vsebin

Mladinska knjiga za pridobivanje uporabnikov stavi na naročniški model vsebin v slovenščini, pravi predsednica uprave Simona Mele.
Bralka na lanskem knjižnem sejmu. FOTO: Voranc Vogel/Delo
Bralka na lanskem knjižnem sejmu. FOTO: Voranc Vogel/Delo
3. 7. 2023 | 05:00
3. 7. 2023 | 08:56
4:53

V nadaljevanju preberite:

Skupina Mladinska knjiga je lani povečala prihodke in dobiček, letos pa je poslovanje v načrtovanih okvirih. Tradicionalni založnik išče poti do novih uporabnikov z naročniškim modelom prodaje digitalnih vsebin in optimizira poslovne procese. Kako posluje Mladinska knjiga in kaj o prihodnosti družbe pravi predsednica uprave Simona Mele?

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine