Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Mladinska knjiga: Pravi izziv je prodaja spletnih vsebin

Mladinska knjiga za pridobivanje uporabnikov stavi na naročniški model vsebin v slovenščini, pravi predsednica uprave Simona Mele.
Bralka na lanskem knjižnem sejmu. FOTO: Voranc Vogel/Delo
Bralka na lanskem knjižnem sejmu. FOTO: Voranc Vogel/Delo
3. 7. 2023 | 05:00
3. 7. 2023 | 08:56
4:53

V nadaljevanju preberite:

Skupina Mladinska knjiga je lani povečala prihodke in dobiček, letos pa je poslovanje v načrtovanih okvirih. Tradicionalni založnik išče poti do novih uporabnikov z naročniškim modelom prodaje digitalnih vsebin in optimizira poslovne procese. Kako posluje Mladinska knjiga in kaj o prihodnosti družbe pravi predsednica uprave Simona Mele?

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine