Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Novice

Manager leta 2021 je Adrian Ježina, predsednik poslovodstva Telemacha

Nagrada menedžerja letos v roke Adriana Ježine, medtem priznanje Vključi.Vse 2021 prejme Addiko Bank s 43 odstotki menedžerk na vodstvenih mestih.
Adrijan Ježina poudarja, da je uspeh mogoč le z delom na dolgi rok in z ekipnim duhom. FOTO: Žiga Intihar
Adrijan Ježina poudarja, da je uspeh mogoč le z delom na dolgi rok in z ekipnim duhom. FOTO: Žiga Intihar
30. 9. 2021 | 00:01
30. 9. 2021 | 08:57
4:31
Združenje Manager, ki vsako leto podeljuje nagrado manager leta, Adrijanu Ježini pripisuje predvsem izjemno preobrazbo Telemacha. Ta je tako postal manager leta in s tem nasledil lanskega prejemnika Enza Smrekarja.

image_alt
Dodana vrednost nas postavlja ob bok farmacevtom


Eden od štirih največjih operaterjev pri nas zadnja leta izboljšuje poslovne rezultate; leto 2020 so, denimo, končali z 12 milijoni evrov večjimi prihodki kot leto prej, čisti dobiček je znašal več kot 6,5 milijona evrov. Čisti prihodki od prodaje so se sicer od leta 2017 do lani povečali za 20 odstotkov.

Telemach je pred enim mescem predstavil novosti paketov VEČ. FOTO: Telemach
Telemach je pred enim mescem predstavil novosti paketov VEČ. FOTO: Telemach


Izstopa tudi dodana vrednost na zaposlenega, ki znaša 150.000 evrov, kar je 20 odstotkov več od povprečja panoge, s tem da se je število zaposlenih pri Telemachu v zadnjih štirih letih povečalo s 660 na 800. Operater hkrati veča svoj tržni delež v Sloveniji, navsezadnje je med pandemijo postal največji ponudnik fiksnega interneta pri nas in s prvega mesta izrinil nacionalnega ponudnika.
 

Vzpostavitev sistema razvoja kadrov


»Je kompetenten vodja in odličen motivator ter velik zagovornik trajnostnega razvoja in družbene odgovornosti. Kot človeka ga je definiral šport,« v uvodni predstavitvi zmagovalca še pišejo pri Združenju Manager.

Med ključne razloge, da je letošnja nagrada romala v roke Hrvata, pri združenju navajajo krepitev zadovoljstva in motiviranosti zaposlenih. Kot pojasnjujejo, je imel Ježina ob prihodu v Telemach največ izzivov prav zaradi slabe klime v podjetju, silosov in nezaupanja.
Adrian Ježina, Telemacha Slovenija. FOTO: Arhiv podjetja
Adrian Ježina, Telemacha Slovenija. FOTO: Arhiv podjetja


Telemach je premik na področju kadrov dosegel z vzpostavitvijo sistema razvoja kadrov. V okviru tega pripravljajo razvojni načrt za posameznike, sistem nasledstva, senčenje, rotacije in podobno. Na letni ravni pripravijo še načrt izobraževanj, s katerim zaposlenim zagotovijo tri izobraževalne dni v letu. »Skrb za ljudi izkazujejo še s spodbujanjem zdravja (brezplačni fitnes, vstopnice za sezonske športne aktivnosti, športni dan, vitamini v pisarni ipd.) in z dodatnimi izobraževanji na temo varnosti v prometu,« svojo odločitev še pojasnjujejo pri združenju.
 

Ježina še naprej stavi na ekipo


Da je prvega človeka Telemacha v Sloveniji zaznamoval šport, pove tudi sam: »Moja kariera se je začela s športom, s katerim sem se ukvarjal 20 let. Od tega sem bil deset let profesionalni vaterpolist in lahko rečem, da me je šport oblikoval kot osebo. Dobil sem delovne navade, vztrajnost, se naučil, kako nadzorovati stres, predvsem pa vedenje, da je uspeh mogoč le z delom na dolgi rok in z ekipnim duhom,« razlaga.

Prva nogometna liga je vstopila v novo štiriletno obdobje z novim imenom in novim generalnim sponzorjem. S prvim julijem se imenuje Prva liga Telemach. FOTO: NZS/m24
Prva nogometna liga je vstopila v novo štiriletno obdobje z novim imenom in novim generalnim sponzorjem. S prvim julijem se imenuje Prva liga Telemach. FOTO: NZS/m24


Ježina, ki tudi v podjetniških vodah stavi na ekipno delo, je okoli sebe ohranil zaposlene, ki so bili v podjetju že pred njegovim prihodom. Sprememba, ki jo je uvedel, je bila jasna definicija ciljev in podelitev tistih nalog zaposlenim, ki jim najbolj ležijo: »Mislim, da ni dobrih rezultatov brez dobre ekipe. Tako kot ni zadovoljnega uporabnika brez zadovoljnega zaposlenega. Izkoristil bi to priložnost ter se zahvalil skupini in lastnikom, ki so mi dali priložnost voditi tako izjemno podjetje, ter seveda zaposlenim v Telemachu, ki so temelj podjetja – brez njih nam ne bi uspelo. Hvala.«
 

Addiko Bank ima na vodilnih in vodstvenih delovnih mestih 43 odstotkov menedžerk. FOTO: Jože Suhadolnik/Delo
Addiko Bank ima na vodilnih in vodstvenih delovnih mestih 43 odstotkov menedžerk. FOTO: Jože Suhadolnik/Delo
Addiko Bank prejel priznanje Vključi.Vse 2021


Sekcija menedžerk Združenja Manager bo danes v Portorožu podelila še priznanje Vključi.Vse 2021. Tega prejme Addiko Bank, združenje pa svojo odločitev utemeljuje s tem, da podjetje z več kot 330 zaposlenimi uravnoteženost in raznolikost uveljavlja s pristopom od zgoraj navzdol. Tako imajo na vodilnih in vodstvenih delovnih mestih 43 odstotkov menedžerk.

»Strukturna in sistematična skrb za uravnoteženo vodstveno strukturo, ki izvira od zgoraj navzdol, uravnoteženost na mestih odločanja in okolje, kjer raznolikost in vključevanje ne le spodbujajo, temveč tudi razumejo, so razlogi, da priznanje Vključi.Vse 2021 prejme Addiko Bank,« šo jasni pri združenju.

Sorodni članki

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine