Epidemija je, kot kaže, nepovratno spremenila navade potrošnikov pri nakupih.
Galerija
V Tušu ugotavljajo, da število spletnih naročil pri njih vztrajno raste. Ocenjujejo, da bodo nakupi prek njihove spletne trgovine v prihodnjih petih letih predstavljali že desetino njihovih prihodkov. Foto Peter Irman
V nadaljevanju preberite še:
Epidemija je nedvomno prinesla močan in nepovraten pospešek spletnemu nakupovanju, saj je v ta prodajni kanal pritegnila celo tiste, ki so doslej prisegali le na fizične trgovine. Obseg spletne prodaje je tako dosegel nesluteno rast. Zakaj? Kaj se dogaja v trgovinah po sproščanju ukrepov in ali bodo trgovci začeli zaradi spleta množično zapirati fizične poslovalnice?
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji