Neomejen dostop | že od 9,99€
Na trasi drugega tira v dolžini 27,1 km je predvidenih kar 7 predorov (najdaljši v dolžini 6.714 m), ki skupaj s servisnimi in izstopnimi cevmi merijo 37,4 km. Brez predorov gradnja drugega tira na tako zahtevnem geološkem območju ne bi bila možna. Zato je pomemben del tovrstnega projekta tudi postavitev kapelice sv. Barbare. Ta se je odvijala na portalu predora T8, ki je del enotirne železniške povezave Divača–Koper na odseku Črni Kal–Koper. Gre za najdaljši predor železniške proge (v dolžini približno 3,8 km) na spodnjem odseku trase od skupno sedmih predorov na celotni trasi drugega tira. Postavitev kapelice sv. Barbare v predoru T8 tako velja kot simbolično dejanje varnosti in zaščite.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji