Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Koncept industrije 4.0 je vse manj marketing in vse bolj resna izbira

Slovenska podjetja v avtomatizacijo že zelo dolgo vlagajo, a kljub temu manjka rešitev, ki bi jih na lestvici ocenjevanja avtomatizacije lahko uvrstila najvišje.
Roboti v proizvodnji so bili še pred dobrim desetletjem &raquo;presežek&laquo;, zdaj pa so vstopnica v svet avtomatizacije in digitalizcije industrijskega podjetja.<br />
Foto Voranc Vogel
Roboti v proizvodnji so bili še pred dobrim desetletjem &raquo;presežek&laquo;, zdaj pa so vstopnica v svet avtomatizacije in digitalizcije industrijskega podjetja.<br /> Foto Voranc Vogel
23. 11. 2020 | 06:00
14:56

V članku preberite

Že v prvem valu novega koronavirusa se je izkazalo, da so podjetja, ki so imela procese delno digitalizirane, lažje zagotavljala nemoteno proizvodnjo in vstopala na trg z večjo gotovostjo, predvsem pa brez prekinitev.
»Sposobnost oddaljenega nadzora in vzdrževanja opreme je tem podjetjem pomagala pri zagotovitvi delovanja kritičnih sistemov in zmanjšalo motnje,« pravi Matej Kupljenik, vodja oddelka digitalnih industrij v Siemensu Slovenija.
V rešitve, ki jih vključuje avtomatizacija, slovenska industrija vlaga že šestdeset let. »Lahko trdimo, da je stopnja avtomatizacije v slovenskih podjetjih relativno visoka. Po nekaterih ocenah za svetovnim povprečjem zaostajamo od pet do petnajst let, vendar to ni pravilo,« pravi.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine