Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Kdo bo zmagovalec postkoronske prihodnosti

Pandemija je tako spremenila nakupovalne navade, da je ustvarila novo kategorijo anksioznega potrošnika.
Domen Zadravec iz svetovalne družbe EY-Parthenon pravi, da kupci svoje odločitve vse bolj sprejemamo z vidika tveganja.
Domen Zadravec iz svetovalne družbe EY-Parthenon pravi, da kupci svoje odločitve vse bolj sprejemamo z vidika tveganja.
28. 11. 2020 | 10:30
28. 11. 2020 | 12:59
4:53

V nadaljevanju preberite:


- kako je pandemija vplivala na nakupovalne navade potrošnikov,
- kaj in kako bomo nakupovali v prihodnosti,
- kaj se lahko naučimo iz izkušenj kitajskih potrošnikov, ki so prvi vstopili in izstopili iz koronakrize,
- kako bodo spremembe nakupovalnih navad vplivale na tehnologijo.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine