Pandemija je tako spremenila nakupovalne navade, da je ustvarila novo kategorijo anksioznega potrošnika.
![Domen Zadravec iz svetovalne družbe EY-Parthenon pravi, da kupci svoje odločitve vse bolj sprejemamo z vidika tveganja.](https://www.delo.si/media/images/20201128/828075.width-660.jpg?rev=1)
Galerija
Domen Zadravec iz svetovalne družbe EY-Parthenon pravi, da kupci svoje odločitve vse bolj sprejemamo z vidika tveganja.
V nadaljevanju preberite:
- kako je pandemija vplivala na nakupovalne navade potrošnikov,
- kaj in kako bomo nakupovali v prihodnosti,
- kaj se lahko naučimo iz izkušenj kitajskih potrošnikov, ki so prvi vstopili in izstopili iz koronakrize,
- kako bodo spremembe nakupovalnih navad vplivale na tehnologijo.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Berite Delo 3 mesece za ceno enega.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji