Pozdravljeni!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Kdo bo zmagovalec postkoronske prihodnosti

Pandemija je tako spremenila nakupovalne navade, da je ustvarila novo kategorijo anksioznega potrošnika.
Domen Zadravec iz svetovalne družbe EY-Parthenon pravi, da kupci svoje odločitve vse bolj sprejemamo z vidika tveganja.
Domen Zadravec iz svetovalne družbe EY-Parthenon pravi, da kupci svoje odločitve vse bolj sprejemamo z vidika tveganja.
28. 11. 2020 | 10:30
28. 11. 2020 | 12:59
4:53

V nadaljevanju preberite:


- kako je pandemija vplivala na nakupovalne navade potrošnikov,
- kaj in kako bomo nakupovali v prihodnosti,
- kaj se lahko naučimo iz izkušenj kitajskih potrošnikov, ki so prvi vstopili in izstopili iz koronakrize,
- kako bodo spremembe nakupovalnih navad vplivale na tehnologijo.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine