Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Novice

Kako digitalizacija spreminja zavarovalništvo

Digitalizacija po besedah informacijske direktorice pri irski centralni banki Sylvie Cronin prinaša številne prednosti.
Gorazd Čibej direktor agencije za zavarovalni nadzor na
FOTO:  Mavric
Gorazd Čibej direktor agencije za zavarovalni nadzor na FOTO:  Mavric
STA, J. T.
6. 9. 2019 | 18:14
6. 9. 2019 | 18:24
2:15
Ljubljana je danes gostila letno konferenco o zavarovalništvu, na kateri so domači in tuji strokovnjaki razpravljali o izzivih in tveganjih, ki so del zavarovalništva že od samih začetkov dejavnosti. Kot so poudarili v Agenciji za zavarovalni nadzor (AZN), se v dobi digitalizacije osnovne izzive namreč premalo omenja.

Kot je v uvodnem nagovoru poudaril direktor AZN Gorazd Čibej, kljub digitalizaciji, kibernetskim tveganjem in četrti industrijski revoluciji ne smemo pozabiti na osnove zavarovalniškega posla, glavni razlog njegovega obstoja in ključno načelo, na katerem temelji, so sporočili iz AZN, ki konferenco tudi organizira.



»To je prevzemanje tveganj, ki predstavlja osnovno vodilo celotne zavarovalniške industrije. Še vedno obstajajo tri ključna načela: cenite stvari pravilno, do potrošnikov ravnajte spoštljivo in vedno pokrijte svoje stroške,« je dejal.
Poudaril pa je, da mora zavarovalniški sektor obenem ostati v koraku s časom in si odgovoriti na vprašanje, kako nove tehnologije vplivajo na osnovna načela.

FOTO: Foto Mavric
FOTO: Foto Mavric


Digitalizacija po besedah informacijske direktorice pri irski centralni banki Sylvie Cronin prinaša številne prednosti, a tudi pasti. Med slednjimi so upravljanje občutljivih osebnih podatkov potrošnikov, prenos določenih tveganj na zunanje partnerje in okrepljeno zanašanje na podatke v oblakih.

Pomen spretnega koriščenja prednosti digitalizacije in izogibanja njenim negativnim platem so izpostavili tudi drugi govorci, med drugim ustanovitelj in direktor podjetja Claims Corporation Network Cees Werff ter ustanovitelj in partner podjetja New Insurance Business Frank Genheimer.

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine