Primož Lončar, BSH: »Nabavni tim ima 360-stopinjski vpogled v sodelovanje z dobavitelji, kar pomeni zelo močan vpliv na uspešnost podjetja.«
Galerija
»Ponosni smo, da smo se razvijali skupaj z dobavitelji in da smo vsi zgodba o uspehu. Sam ne moreš narediti nič,« pravi Primož Lončar. FOTO: BSH Nazarje
V nadaljevanju preberite
»Ker smo doma, kuhamo – in če želimo izboljšati kreativnost v kuhinji, potrebujemo kakšen nov ali dodaten aparat,« pravi Primož Lončar, direktor nabave in kontrolinga v podjetju BSH Nazarje, ki je največji izdelovalec malih gospodinjskih aparatov v Evropi.
V tovarni so lani izdelali 7,7 milijona aparatov, največ do zdaj, v zadnjih mesecih leta pa so zabeležili kar 30 odstotkov večje povpraševanje kot v istem času predlani. V času, ko je kriza zaradi novega koronavirusa prinesla različne omejitve v gospodarsko življenje, se je pokazala prednost, da svoj evropski trg oskrbujejo s proizvodne lokacije v Evropi, tu pa imajo tudi večino dobaviteljev.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji