Neomejen dostop | že od 9,99€
Večino pritožb potrošnikov na področju finančnih storitev predstavljajo težave zaradi spletnih prevar, je na dogodku, ki ga je na temo ozaveščanja o nevarnosti spletnih zlorab minuli teden pripravilo Združenje bank Slovenije, povedala Tanja Piškur iz Zveze potrošnikov Slovenije (ZPS).
»Skrb vzbujajoče je, da goljufi uporabljajo vse bolj prefinjene metode, zaradi katerih potrošniki težko prepoznajo prevaro. Te niso več omejene le na kraje pin-številk ali podatkov kartic, ampak vključujejo tudi primere, ko goljufi v imenu potrošnika najamejo kredite, kar lahko vodi v izgubo življenjskih prihrankov in dodatno zadolževanje,« je povedala.
Pot, ki jo prevaranti vse pogosteje uporabijo, da bi pridobili dostop do bančnih računov, je smishing. Oznaka pomeni sporočila sms, ki jih potencialne žrtve prejmejo na svoj pametni telefon ali v aplikacijo za sporočila, prevaranti, ki se, na primer, izdajajo za njihovo banko, pa jih želijo s sugestivno vsebino prepričati, naj sledijo pripeti povezavi in posredujejo podatke, povezane s svojim računam.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji