Tovorni prevozi: Elektromobilnost (še) ni na vseh področjih dosegljiva rešitev, zato se pojavljajo tudi bolj »nišni« pristopi, ki poskušajo poleg okoljskih upoštevati tudi ekonomske kazalnike

Galerija
Na fotografiji je predelani dizelski tovornjak s posodo za utekočinjeni zemeljski plin. Poleg te je treba vgraditi tlačne regulatorje, filtre in injektorje za vbrizgavanja plina v sesalno cev ter prilagoditi elektroniko. Foto Semenič transport
V Evropski uniji je veliko prizadevanj za bolj zelen transport, skoraj ne mine mesec brez kake velike nove napovedi. Večina aktivnosti je bila do zdaj usmerjena v razvoj osebnih avtomobilov in v prizadevanja za njihovo vse hitrejše prehajanje na električni pogon, tudi ob vseh izzivih in problemih, ki jih ta prehod prenaša. A v transportu so tudi druga vozila, denimo tovorna, kjer tudi obstajajo zamisli za nove načine pogonov ali za predelavo obstoječih. Seveda pa so tudi na tem področju živahne polemike o okoljski koristnosti.
V prispevku preberite:
- o zamislih EU o uvajnaju vodika in gorivni celic v tovorni promet
- o pogonih, ki se v tem trenutku vgrajujejo v nove tovornjake
- o možnosti predelave dizelskih tovornih vozil, da delujejo tudi na plin
- o okoljski polemiki glede izpusta CO2 in različnih pogledih na prihodnost
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Aktualne in poglobljene vsebine, ki vam pomagajo razumeti svet – za 14,99 EUR na mesec!
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji