Razvoj in proizvodnjo novih izdelkov ter kadrovanje narekuje e-mobilnost.

Galerija
Ovire pri e-mobilnosti so infrastruktura in drage baterije. FOTO: Uroš Hočevar/Delo
V nadaljevanju preberite:
»Razvoj in številke kažejo, da so za električne avtomobile potrebni precej drugačni deli kot za vozila z motorji na notranje izgorevanje. Ta prehod se bo odrazil tudi v številu zaposlenih,« pravi Oliver Falck iz nemškega inštituta Ifo in dodaja, da imajo podjetja priložnost, da že v dobrih časih poskrbijo za primerne ukrepe, kot so izobraževanje zaposlenih. Kaj kaže raziskava v Nemčiji? Preverili smo tudi, kako se slovenski dobavitelji avtomobilske industrije odzivajo na trende e-mobilnosti.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Aktualne in poglobljene vsebine, ki vam pomagajo razumeti svet – za 14,99 EUR na mesec!
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji