Maribor - Po izteku odpovednega roka najemne pogodbe Aerodroma Maribor bo upravljanje z Letališčem Edvarda Rusjana Maribor prevzela družba DRI upravljanje investicij. DRI zdaj bije bitko s časom, saj bi moral v manj kot mesecu dni pridobiti licenco za upravljanje z letališčem oziroma obratovalno dovoljenje. Obratovalno dovoljenje bo podelila Agencija za civilno letalstvo, DRI pa za zdaj vloge za pridobitev dovoljenja niti še ni oddala.
»V DRI intenzivno pridobivamo vso potrebno dokumentacijo in izvajamo postopke, ki so pogoj za pridobitev obratovalnega dovoljenja. Same vloge na Javno agencijo za civilno letalstvo Republike Slovenije še nismo oddali,« so potrdili v DRI.
Zaposlenim Aerodroma ponudili zaposlitev
Poleg popolne vloge pa DRI za obratovalno dovoljenje potrebuje tudi ustrezno usposobljen kader. Tega je imel Aerodrom Maribor, s katerimi država najprej ni našla skupnega jezika. S prvo ponudbo zaposleni niso bili zadovoljni, a so uspeli izpogajati določilo, da se njihove pravice iz prejšnjega delodajalca prenesejo k novemu. Pri DRI so potrdili, da so 24 sodelavcem družbe Aerodrom Maribor ponudili pogodbe o zaposlitvi. Zaposleni na Aerodromu Maribor so tako v prejšnjih dneh dali odpovedi pri dosedanjemu delodajalcu in prejeli ponudbe za zaposlitev pri bodočem upravljalcu letališča.
Brez komercialne dejavnosti
Prevzem upravljanja Letališča Edvarda Rusjana Maribor s strani DRI-ja je zgolj začasna rešitev, poudarjajo v družbi, kjer jim po neuradnih informacijah prevzem nove naloge ni preveč dišal.
Pri upravljanju letališča naj bi si prizadevali ohraniti obstoječi obseg dejavnosti, a se ne bi osredotočali na komercialno dejavnost. Posvečali bi se bolj ali manj vzdrževanju letališke infrastrukture. Pri vzdrževanju gre predvsem za zagotavljanje ustrezno pripravljenih vzletno-pristajalnih stez, urejanja okolice in skrb za letališko infrastrukturo. S tem bodo med drugim omogočali tudi nemoteno izvajanje nujne medicinske helikopterske pomoči za vzhod Slovenije.
Država bo nase prevzela stroške upravljanja, ki bodo po ocenah ministrstva v letošnjem letu znašali 300.000 evrov, v naslednjem letu pa 700.000 evrov. Gre za optimistične napovedi, saj je že trenutno vzdrževanje Aerodroma Maribor stalo več kot 100.000 evrov na mesec.
Aerodrom Maribor je sicer v lanskem letu zabeležil več kot 2,2 milijona evrov čiste izgube. Pri tem so največ izgube zabeležili na račun opravljanja pridobitne dejavnosti.
Komentarji