Galerija
Carrefour je bil v Evropi pionir hipermaketov, v e-trgovini pa zamuja. FOTO: Reuters
Francoska trgovska veriga napoveduje poslovno sodelovanje z ameriško tehnološko družbo Google ter namerava skupaj z njo učinkoviteje organizirati in pospešiti spletno prodajo svojih izdelkov.
Francoska trgovska veriga Carrefour je nastala leta 1958 v francoskem mestu Boulogne-Billancourt, prva v Evropi je začela odpirati hipermarkete ter se razvila v eno največjih trgovskih verig na svetu. Carrefour je lani upravljala 12.300 prodajaln v več kakor tridesetih državah sveta in v njih zaposlovala skoraj 375.000 ljudi, ustvarila je 78,8 milijarde evrov prihodkov, vendar je imela 531 milijonov evrov izgube. Poleg tega se je nekoč druga največja trgovska veriga na svetu morala sprijazniti s tem, da je zdaj globalno na devetem mestu, v Franciji pa jo je letos prehitela družba Leclerc.
V Carrefourju so zato že pred časom začeli napovedovati, da bodo morali spremeniti svoje poslovanje in se prilagoditi novim razmeram na trgu, v prihodnjih dveh letih pa bodo tudi odpustili več tisoč zaposlenih. Povedali so, da se zavedajo spremenjenih nakupovalnih navad ljudi, med drugim zaradi hitrega uveljavljanja spletne prodaje izdelkov, zato so napovedali precejšnje povečanje naložb v spletno prodajo svojih izdelkov, zaprtje nekaterih prodajaln ter širitev ponudbe lokalnih in »bio« izdelkov.
Prejšnji teden so iz Carrefourja sporočili, da bodo začeli poslovno sodelovati z Googlom, da bi pospešili spletno prodajo svojih izdelkov, saj se zavedajo, da tudi njihovi tekmeci poskušajo čim bolje organizirati in okrepiti svojo spletno prodajo. Prihodnje leto bo na Carrefourjevi novi spletni strani, namenjeni spletni prodaji, na voljo nov iskalnik, ki ga bodo pripravili v Googlu in bo med drugim omogočal glasovno naročanje izdelkov. V Googlu so povedali, da upajo, da bodo z novim iskalnikom pritegnili več strank, ki bodo nakupovale po mobilnem telefonu in pametnih domačih napravah. Poleg tega bosta Carrefour in Google letos poleti skupaj odprla nov laboratorij, namenjen inovacijam, v njem pa bodo raziskovali, kako bi bilo mogoče umetno inteligenco učinkovito uporabiti pri storitvah za kupce.
Hvala, ker berete Delo že 65 let.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji