Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Blagovni izvoz hitro okreva, del storitev ustavil virus

V zadnjem četrtletju lani se je povečal slovenski tržni delež na trgu EU, kamor izvozimo okoli tri četrtine blaga, ugotavlja Matevž Hribernik iz Umarja.
Izvoz hitro okreva, čeprav ostaja bolj &raquo;privezan&laquo; na blžnje trge.<br />
FOTO: Reuters
Izvoz hitro okreva, čeprav ostaja bolj &raquo;privezan&laquo; na blžnje trge.<br /> FOTO: Reuters
26. 4. 2021 | 10:00
13:48
V Intervjuju med drugim preberite:

»Prva ocena na podlagi razpoložljivih podatkov kaže, da se je naš izvozni tržni delež v zadnjem četrtletju leta 2020 medletno zvišal za skoraj štiri odstotke. V povprečju lanskega leta se je sicer povečal za manj, za okoli 0,5 odstotka, a to je bilo predvsem zaradi zelo slabega drugega četrtletja, ki je sovpadalo s prvim valom epidemije. Na relativno visoko rast v zadnjem četrtletju lani in celotnem lanskem letu je bolj kot konkurenčnost vplivala proizvodna in geografska sestava našega izvoza. Torej, kaj izvažamo in kam izvažamo,« pravi Matevž Hribernik, ekonomist iz Umarja.

V intervju izveste tudi, kakšne so sedanje razmere za naše izvoznike, kar zadeva kazalnike zaupanja, ki so povezani z izvozom, izvoznimi naročili in pričakovanji glede zaposlovanja v tem segmentu in kdaj lahko računamo na preobrat pri izvozu storitev.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Aktualne in poglobljene vsebine, ki vam pomagajo razumeti svet – za 14,99 EUR na mesec!
NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine