V zadnjem četrtletju lani se je povečal slovenski tržni delež na trgu EU, kamor izvozimo okoli tri četrtine blaga, ugotavlja Matevž Hribernik iz Umarja.

Galerija
Izvoz hitro okreva, čeprav ostaja bolj »privezan« na blžnje trge.<br />
FOTO: Reuters
V Intervjuju med drugim preberite:
»Prva ocena na podlagi razpoložljivih podatkov kaže, da se je naš izvozni tržni delež v zadnjem četrtletju leta 2020 medletno zvišal za skoraj štiri odstotke. V povprečju lanskega leta se je sicer povečal za manj, za okoli 0,5 odstotka, a to je bilo predvsem zaradi zelo slabega drugega četrtletja, ki je sovpadalo s prvim valom epidemije. Na relativno visoko rast v zadnjem četrtletju lani in celotnem lanskem letu je bolj kot konkurenčnost vplivala proizvodna in geografska sestava našega izvoza. Torej, kaj izvažamo in kam izvažamo,« pravi Matevž Hribernik, ekonomist iz Umarja.
V intervju izveste tudi, kakšne so sedanje razmere za naše izvoznike, kar zadeva kazalnike zaupanja, ki so povezani z izvozom, izvoznimi naročili in pričakovanji glede zaposlovanja v tem segmentu in kdaj lahko računamo na preobrat pri izvozu storitev.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Aktualne in poglobljene vsebine, ki vam pomagajo razumeti svet – za 14,99 EUR na mesec!
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji