Pozdravljeni!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Blagovni izvoz hitro okreva, del storitev ustavil virus

V zadnjem četrtletju lani se je povečal slovenski tržni delež na trgu EU, kamor izvozimo okoli tri četrtine blaga, ugotavlja Matevž Hribernik iz Umarja.
Izvoz hitro okreva, čeprav ostaja bolj &raquo;privezan&laquo; na blžnje trge.<br />
FOTO: Reuters
Izvoz hitro okreva, čeprav ostaja bolj &raquo;privezan&laquo; na blžnje trge.<br /> FOTO: Reuters
26. 4. 2021 | 10:00
13:48
V Intervjuju med drugim preberite:

»Prva ocena na podlagi razpoložljivih podatkov kaže, da se je naš izvozni tržni delež v zadnjem četrtletju leta 2020 medletno zvišal za skoraj štiri odstotke. V povprečju lanskega leta se je sicer povečal za manj, za okoli 0,5 odstotka, a to je bilo predvsem zaradi zelo slabega drugega četrtletja, ki je sovpadalo s prvim valom epidemije. Na relativno visoko rast v zadnjem četrtletju lani in celotnem lanskem letu je bolj kot konkurenčnost vplivala proizvodna in geografska sestava našega izvoza. Torej, kaj izvažamo in kam izvažamo,« pravi Matevž Hribernik, ekonomist iz Umarja.

V intervju izveste tudi, kakšne so sedanje razmere za naše izvoznike, kar zadeva kazalnike zaupanja, ki so povezani z izvozom, izvoznimi naročili in pričakovanji glede zaposlovanja v tem segmentu in kdaj lahko računamo na preobrat pri izvozu storitev.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine