Družba Adria Airways je v sporočilu za javnost pojasnila, da bo s pomočjo nemškega sklada 4K Invest povečala osnovni kapital v podjetju. Dokapitalizacija družbe v višini deset milijonov evrov bo prispevala k nadaljnjemu razvoju slovenskega letalskega prevoznika, ki je od leta 2016 v lasti nemškega sklada.
»Naši načrti s slovenskim letalskim prevoznikom so dolgoročni, želimo si, da podjetje raste in se razvija v prihodnje. V družbi vidimo ogromen potencial; naša prioritetna naloga je, da stabiliziramo naše operacije in si povrnemo zaupanje naših potnikov. Pred nami je veliko trdega dela, a smo prepričani, da nam bo uspelo,« je pri tem izjavil generalni direktor Adrie
Holger Kowarsch.
Kot so sporočili v obvestilu za javnost, je Adria od leta 2016 skoraj podvojila število letal v floti, zaposlila skoraj 200 novih uslužbencev ter razširila mrežo poletov. »Tako smo postali eden močnejših regionalnih letalskih prevoznikov na področju izvajanja storitev ACMI (zakup letala s posadko),« so še zapisali.
Kot
smo prejšnji teden pisali, se potniki Adrie Airways že nekaj mesecev pritožujejo zaradi odpovedi, zamud in združevanja letov po Evropi. O poglavitnih težavah, s katerimi se letalski prevoznik spopada, je v intervjuju za
Delo spregovoril prvi mož Adrie. V Adrii so že takrat opozorili, da
finančno stanje ne vpliva in ni razlog za zamude ali odpovedi letov.
Zimski vozni red Adrie Airways:
V nedeljo, 28. oktobra, Adria Airways prehaja na zimski vozni red. Ta traja do 30. marca prihodnje leto. V tem času bo Ljubljano povezovala z dvajsetimi mesti, in sicer z Amsterdamom, Brusljem, Bukarešto, Dunajem, Düsseldorfom, Frankfurtom, Kijevom, Københavnom, Moskvo, Münchnom, Parizom, Podgorico, Prago, Prištino, Sarajevom, Skopjem, Sofijo, Tirano, Varšavo in Zürichom.
Adria bo letela tudi iz z nemškega letališča Paderborn-Lippstadt v Zürich, Dunaj in London.
Kljub temu bo slovenski letalski prevoznik letos posloval z izgubo. Kot je Kowarsch pojasnil za
Delo, je poglavitni vzrok za to strma rast cen goriv. Te so že lani prispevale 4,4 milijona evrov k lanskim 5,4 milijona evrov čiste izgube. Med dodatnimi letošnji stroški, ki bremenijo prevoznika, pa je tudi
več sto tisoč evrov izplačil odškodnin, ki so jih v Adrii izplačali potnikom.
Agencija za civilno letalstvo je Adrii Airways sicer naložila, da mora do konca letošnjega leta predložiti dokazilo o prilivu sredstev iz dokapitalizacije ali drugega naslova, saj bi drugače lahko ostala brez licence za letenje.
Komentarji