Družba Adria Airways je na kranjsko okrožno sodišče vložila predlog za stečaj družbe.
Predlog za stečajni postopek je poslovodstvo družbe vložilo zaradi insolventnosti družbe, so sporočili iz Adrie. Vložitev predloga za stečaj družbe pomeni tudi izgubo operativne licence, kar pomeni, da Adria ne sme več voziti komercialnih letov. Iz agencije za civilno letalstvo so nam sporočili, da je že izrečena odločba za odvzem operativne licence.
Pristojno sodišče ima predviden tridnevni zakonski rok, v katerem odloči o začetku stečajnega postopka.
Družba obvešča, da bo zaradi vloženega predloga za stečaj družbe odpovedala vse predvidene polete.
Stečaj Adrie je najbolj realna možnost,
je dejal gospodarski minister Zdravko Počivalšek. Nato sta po njegovem možna dva scenarija, in sicer da razmere glede povezljivosti uredi trg in ustanovitev novega letalskega prevoznika.
Odziv Fraporta
V Fraportu Slovenija obžalujemo najavo stečaja Adrie Airways, ki je bila naša najpomembnejša poslovna partnerica od odprtja letališča leta 1963 dalje. Trenutno je naša prva skrb namenjena potnikom, ki so ostali brez letalskih povezav ter zagotavljanje rednosti in varnosti letalskih operacij na ljubljanskem letališču.
Zaradi stečajnega postopka so ukinjeni vsi leti Adrie Airways z Brnika: Amsterdam, Bruselj, Dunaj, Frankfurt, Kopenhagen, Manchester, München, Pariz, Podgorica, Praga, Priština, Sarajevo, Skopje, Sofija, Tirana in Zürich. Ostali prevozniki: Aeroflot, Air France, Air Serbia, easyJet, Finnair, LOT Polish Airlines, Montenegro Airlines, Transavia, Turkish Airlines in Wizz Air lete opravljajo skladno z voznim redom.
Odbor zaposlenih opozarja
»Vse kar je naš odbor želel doseči je, da nam vlada toliko pomaga, da si kupimo čas in prvič zares naredimo celotno analizo poslovanja, preverimo možnosti za naprej in nato odločimo kaj je za podjetje in državo najbolje. Namesto, da bi vlada naredila pogumen korak, se je raje odločila da Adrije ne potrebujemo,« so sporočili iz iniciativnega odbora zaposlenih v Adrii Airways.
Ustanovitev letalskega podjetja z namenom povezovanja ljudi po celem svetu terja ogromno časa in denarja. V primeru ustanovitve novega letalskega podjeta, le to ne bo moglo biti član Star Alliance in kot tako ne bo moglo povezovati ljudi na način kot bi to lahko počela Adria. Letenje na tretje destinacije bo za potnika oteženo. Če je potnik z Adrijino karto lahko letel kamorkoli, bo z novim podjetjem to prekinjeno. Kaj bo s sloti (časovni zakupi na letališčih), ki bodo s propadom Adrije izginili? Kje so izračuni cen novih slotov in v katerih časovnih terminih jih bodo sploh lahko dobili? Ni isto če pristaneš v Frankfurtu ob 8h zjutraj in nadaljuješ lete dopoldan na končne destinacije ali pa dobiš slote v kasnejših, manj ugodnih terminih z izgubo povezljivosti, so dodali zaposleni.
Komentarji