Ameriška znamka športne opreme v 15 letih ni upravičila prevzemne investicije, s covidom-19 pa so se razmere še poslabšale.
Galerija
Adidas tehta, kaj storiti z naložbo v Reebok. FOTO: Axel Schmidt/Reuters
V članku preberite
Nemški velikan s področja športne obutve Adidas je leta 2005 za 3,8 milijarde dolarjev prevzel ameriškega tekmeca Reebok – predvsem zato, da bi se na domačem terenu lažje zoperstavil družbi Nike. Do resničnega tržnega preboja in izboljšanja poslovanja znamke Reebok ni prišlo, zato so različni aktivistični delničarji od Adidasa že večkrat zahtevali, da znamko proda. »Morda bi bil Reebok zanimiv za kakšen sklad zasebnega kapitala, ki bi ga prestrukturiral.«
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji