Neomejen dostop | že od 9,99€
Skupina Mplus je vodilna v Evropi, ki uspešno združuje dinamične panoge, ki so usmerjene k izboljšanju uporabniške izkušnje z zunanjim izvajanjem poslovnih procesov in informacijskih tehnologij, zaposlitvenih storitev in e-trgovanja z namenom povečanja konkurenčnost svojih strank z inovacijami in prilagodljivostjo. V Sloveniji deluje v vseh treh poslovnih vertikalah, a na trgu je prisotna že od leta 2017, ko je prevzela podjetji Linea Directa in CDE Nove tehnologije. Letos je sklenila partnerstvo s podjetjem Manpower Slovenija in kupila podjetje Konverzija, ki je lastnik platforme Pink Panda.
»Skupina Mplus je z inovativnim poslovnim modelom povečala svojo navzočnost na trgu z intenzivno organsko rastjo in platformo M&A, ki temelji na strategiji »nakup in gradnja« (ang. »buy and build«), od leta 2016 pa smo v več državah izvedli 17 prevzemov in si zagotovili razvejen portfelj strank, ki ga sestavljajo vodilna evropska in svetovna telekomunikacijska, finančna, tehnološka, energetska, logistična podjetja, e-trgovalna in potrošniška podjetja. S pisarnami in operativnimi centri v 18 državah, vključno s Slovenijo, je v skupnosti multikulturnih ekip Mplus več kot 13.600 zaposlenih, skupina pa svoje storitve nudi na 57 trgih po vsem svetu,« je povedal Darko Horvat, izvršni direktor Mplusa.
Konec leta 2022 je družba sklenila partnerstvo s skupino podjetij, ki v jugovzhodni Evropi upravljajo ameriško blagovno znamko Manpower, vodilno svetovno znano ime s področja upravljanja človeških virov.
Novo vertikalo Mplusa – Workplace – sestavlja 14 delujočih podjetij v šestih državah, ki zaposlujejo 350 zaposlenih, specializiranih za različne kadrovske storitve.
»Z uvajanjem novih tehnologij in konsolidacijo trga pričakujemo, da se bodo prihodki kadrovske vertikale v prihodnjih treh letih povečali. Naš cilj je ponuditi celovito in integrirano kadrovsko rešitev na trgih srednje in jugovzhodne Evrope s pametno optimizacijo in digitalno preobrazbo procesa,« je dodala Marija Radovanović.
Mplus je predstavil tudi novo e-trgovino Eplus Ventures, ki združuje več kot 2,5 milijona aktivnih in registriranih uporabnikov na 13 trgih v srednji in vzhodni Evropi.
Eplus Ventures ima dve platformi, ki v enajstih spletnih trgovinah in spletnih tržnicah delujeta predvsem v lepotnih, zdravstvenih in potovalnih segmentih ter sodelujeta s podjetji, kot so L’Oréal, Hilton, Radisson Blu. To sta platformi Megabon in Pink Panda, ki povezujeta poslovni model e-trgovanja z močno usmerjenostjo na končnega uporabnika.
»Podjetje Eplus Ventures zaposluje več kot sto strokovnjakov s področja e-trgovine, ki so specializirani za različne storitve, povezane s tehnologijo, prodajo, trženjem in podporo strankam, cilj pa je doseči več kot 30 milijonov evrov bruto prihodkov na leto. Prednost je to, da skupina Mplus dosega uspešno sinergijo storitev BPTO (zunanje izvajanje poslovnih procesov in tehnologije), kadrovskih storitev in e-trgovine, ki se medsebojno dopolnjujejo in so nujne za uspešno poslovanje,« je povedal Almir Đešević, izvršni direktor Megabona.
»Skupno znanje in izkušnje nam omogočajo, da delamo na področju tehnoloških inovacij in upravljanja talentov ter dodatno izboljšamo svojo osebno nakupovalno izkušnjo. Med nadaljnjim razvojem bo poudarek na trgih Hrvaške, Slovenije, Nemčije in Italije, načrtujemo pa, da bo Eplus Ventures postal vodilni upravljavec platform e-trgovine v tem delu Evrope,« je povedala Tina Jan, direktorica Pink Pande.
Naročnik oglasne vsebine je skupina Mplus.