Skupina Renault in predstavniki reprezentativnih sindikatov so podpisali dogovor, ki je podlaga za ustanovitev Renault ElectriCity, nove pravne osebe, ki združuje industrijske obrate na severu Francije: Douai, Maubeuge in Ruitz s skupaj skoraj 5000 zaposlenimi. Ker želijo do leta 2025 izdelati 400.000 vozil letno, bo Renault ElectriCity največje in najbolj konkurenčno središče za proizvodnjo električnih vozil v Evropi.
Renault ElectriCity bo predvidoma prispeval k nastanku 700 zaposlitev za nedoločen čas od leta 2022 do konca leta 2024, od tega 350 novih zaposlitev v tovarni Maubeuge in 350 novih zaposlitev v tovarnah Douai in Ruitz. To zaposlovanje bo potekalo v okviru skupnega delovanja z lokalnimi službami za zaposlovanje, vladno agencijo za zaposlovanje Pôle Emploi in vsemi deležniki v regiji, so zapisali v sporočilu za javnost v Skupini Renault.
Renaultova tovarna Douai bo letos začela proizvajati svoj prvi električni avtomobil mégane E-Vision. FOTO: Olivier Martin Gambier
Z omenjenim sporazumom si je Skupina Renault zastavila tri cilje, in sicer omogočiti uvedbo robustnega in koherentnega industrijskega projekta za vse tri tovarne; doseči operativno odličnost z zanašanjem na upravljavski model, družbeni model in na modernizacijo industrijskih obratov ter razviti privlačnost severnega industrijskega središča (Pôle Industriel Nord) s ciljem zgraditi infrastrukturo za ključne sestavne dele električnih vozil.
»Regija Hauts-de-France ima vse potrebne odlike, da postane evropska referenca na področju strokovnega znanja in industrijske proizvodnje v celotni vrednostni verigi električnih vozil. Skupina Renault bo v povezavi s svojimi službami za raziskave in razvoj navezovala sodelovanje z univerzami s ciljem, da postavijo in uvedejo sheme izobraževanja, ki bodo prilagojene spreminjajočemu se avtomobilskemu trgu in bodo prispevale z raziskovalnim delom.«
Douai
Tovarna bo v letu 2021 začela proizvajati svoj prvi električni avtomobil, mégane E-Vision, na novi modularni konstrukcijski osnovi zveze CMF-EV. Douaiju bo dodeljen nov avtomobil segmenta C na isti konstrukcijski osnovi. Nameščena bo tudi nova električna platforma, namenjena proizvodnji modelov segmenta B.
Maubeuge
Tovarna, ki je z modelom kangoo electric pionir in vodilni proizvajalec električnih dostavnikov v Evropi zadnjih 10 let, proizvaja novi kangoo in novi kangoo van za Renault ter njegova partnerja Mercedes in Nissan, od leta 2022 pa bo proizvajala tudi novi kangoo E-tech electric. Poleg tega bodo tej tovarni dodeljene druge različice novega kangooja.
Ruitz
Tovarna bo dobila novo dejavnost proizvodnje električnih komponent.
Renaultova tovarna v Maubeugeju bo od leta 2022 proizvajala tudi novi kangoo E-tech electric. FOTO: Renault
Obednem bodo sodelovali v inovacijskih pobudah in se povezovali z zagonskimi podjetji in specializiranimi subjekti za podporo prihodnjega razvoja na avtomobilskem področju s sodelovanjem v podjetniških inkubatorjih. Obenem si bodo prizadevali pokazati prednosti namestitve v bližino svojih tovarn tako za projekt tovarne akumulatorjev, kot tudi za druge partnerje, ki izdelujejo sestavne dele za električna vozila.
Luciano Biondo, direktor Renault ElectriCity. FOTO: Renault
»Zelo sem ponosen, da sem lahko prispeval k nastanku Renault ElectriCity, simbola Renaultovega strokovnega znanja in tehnološke inovativnosti, in da sodelujem pri povečevanju gospodarske in družbene privlačnosti regije Hauts-de-France v Evropi. Ta sporazum, ki so ga podpisali vsi sindikati, je dokaz, da so zavezanost zaposlenih, konstruktiven družbeni dialog in močna lokalna navzočnost ključni za postavitev robustnega in privlačnega industrijskega modela,« je dejal
Luciano Biondo, direktor Renault ElectriCity.
Komentarji