Neomejen dostop | že od 9,99€
Na cardiffskem sodišču so odločitev obrazložili z besedami, da je David Henderson ogrožal varnost posadke in ravnal brezglavo, poroča francoska tiskovna agencija AFP. Sedeminšestdesetletni Henderson je na sodišču v Walesu prejšnji mesec priznal krivdo po členu zakonika, ki se običajno nanaša na operaterje letov, ki niso pridobili ustreznih licenc za komercialni najem letala.
Preiskovalna enota za letalske nesreče (AAIB) je marca lani objavila uradno poročilo o letalski nesreči letala Piper Malibu, v njem pa zapisala, da pilot David Ibbotson, ki je skupaj z Emilianom Salo izgubil življenje nad Rokavskim prelivom januarja 2019, ni imel več veljavnega dovoljenja za upravljanje komercialnih poletov z letali, obenem pa tudi letalo Piper Malibu ni imelo dovoljenja za polete.
Ibbotson je bil redni Hendersonov pilot, a obenem ni imel niti ustreznih kvalifikacij za nočne lete. Sodnik je v Cardiffu ocenil, da je Henderson organiziral let brez pravega certifikata in ustreznih varnostnih sistemov, s katerimi bi izpolnjeval zahteve Uprave za civilno letalstvo Združenega kraljestva (CAA).
Osemindvajsetletni argentinski napadalec je le dva dneva pred nesrečo prestopil iz Nantesa v Cardiff, ki je takrat igral med angleško elito.
Hvala, ker berete Delo že 65 let.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji