Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Drugi športi

Brez motociklističnega izpita, a je že krotil Marquezovo hondo

Tim Gajser po novem naslovu svetovnega prvaka v MXGP ocenil sezono, tekmece je presenetil predvsem na belgijski mivki.
Tim Gajser je ubranil naslov svetovnega prvaka, skupaj je bil globalno najboljši že štirikrat. FOTO: Tadej Regent
Tim Gajser je ubranil naslov svetovnega prvaka, skupaj je bil globalno najboljši že štirikrat. FOTO: Tadej Regent
Marko Uršič
22. 11. 2020 | 21:51
22. 11. 2020 | 22:20
3:58
Motokrosist Tim Gajser je v letošnji sezoni ubranil naslov svetovnega prvaka v razredu MXGP. V njem ima iz leta 2016 še en naslov globalno najboljšega, leto prej je bil svetovni šampion tudi v razredu MX2. Štirje naslovi svetovnega prvaka so torej vknjiženi, letošnji je zaradi koronavirusno krojene tekmovalne sezone po eni strani poseben.

Štiriindvajsetletni slovenski zvezdnik je letos od osemnajstih dirk dobil pet, največ med vsemi, morebiti bi zmagovito padla še kakšna, če bi tovarniškemu dirkaču Honde na prizoriščih dodatna krila dali tudi goreči slovenski navijači. »No, že štart na dirkah je pomemben, v 60 do 70 odstotkih je to že prvina, ki odloča najboljšega.

Tam je glavni prostor za prehitevanje, zato je stoodstotna zbranost na štartu ključnega pomena. Treba se je umiriti, zbrati, najpomembneje je, da se sprostiš. To ti omogoča, da lahko odpelješ vrhunsko dirko in da vožnje s treninga preneseš na tekmovanje,« pravi Tim Gajser, ki si v prihodnosti želi dirko za svetovno prvenstvo tudi na domačih tleh.

Ker je Hondin mož, je sicer imel na druženju japonskega proizvajalca že priložnost preizkusiti motor španskega zvezdnika v motoGP Marca Marqueza. Zanimivo pa je, da Makolčan še nima opravljenega izpita za motociklistično vožnjo po cesti. »Ni bilo časa, da bi ta izpit že opravil, sicer pa ga nima še nekaj dirkačev, ki nastopajo v svetovnem prvenstvu v motoGP,« je o tem navrgel svetovni prvak.

Makolčan si je prisvojil tudi belgijsko mivko. FOTO: Honda Racing
Makolčan si je prisvojil tudi belgijsko mivko. FOTO: Honda Racing

 

Težave v Latviji, preboj v Mantovi


Besede je namenil tudi dobrim in slabim trenutkom v sezoni. »Predvsem v Latviji v Kegumsu, na prvi postaji nadaljevanja sezone po postanku zaradi koronavirusa, mi tudi zaradi odstopov ni šlo. Lovil sem se, ni bilo tiste čiste vožnje, stalnosti. Nekaj časa sem potreboval, da sem se prilagodil, čas je bil potreben tudi za pravilne nastavitve motorja,« je dodal motokrosistični zvezdnik.

»Ključni trenutek v preostanku SP je bila prva zmaga v sezoni v Mantovi. Res je tudi, da nihče od tekmecev ni pričakoval, da bom tako hiter na mivki v belgijskem Lommlu. A že lani sem veliko vadil na mivki, letos sem temu namenil še več časa, ves trud se je poplačal. V Lommlu sem si privozil odločilno prednost v skupnem seštevku,« pravi.


Šok zaradi pozitivnega Prada


Iz Gajserjeve ekipe se je po sedmih letih sodelovanja zaradi družinskih zadev poslovil stari mehanik, z njim se je svetovni prvak sporazumeval brez besed. Z novim mehanikom je že opravil testiranja, tako ali tako pa je bil ta letos že pomočnik glavnemu. »Še naprej bo treba trdo delati, namreč lahko še napredujem prav v vseh prvinah.

Preberite še: Tim Gajser nagrado podaril za zdravljenje bolnega dečka

Priprave bom zaradi letošnjega poznega zaključka sezone in prav tako poznejšega začetka naslednje začel v drugi polovici decembra. Najprej bom krepil telesno moč, nato bom dvakrat na teden vključil motor, na Sardiniji bom že vsak dan na njem.«
Gajserja je sicer tako kot druge v motokrosistični karavani zelo presenetila novica, da je bil na dirkah v Belgiji na koronavirus pozitiven veliki tekmec, Španec Jorge Prado.

»To je bil velik šok, na naslednje dirke v Italijo smo tako neposredno odpotovali z avtomobilom in ne z letalom, prav tako vmes nisem skočil domov v Slovenijo,« je sklenil Tim Gajser.

Sorodni članki

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine